Skip to main content

Na een half uur in de wacht gestaan te hebben bij de telefonische klantenservice, post ik dit bericht maar hier,
Al heel lang ben ik klant van KPN en nu ik recent verhuisd ben (en het abonnement van mijn ex op mijn naam heb gezet), keek ik naar opties voor mijn abonnement en de wifimanager. Ik ben nogal geschrokken omdat ik in mijn nieuwe huis blijkbaar 2 of 3 nieuwe SuperWifipunten nodig heb (mijn oude KPN-wifiversterkers doen het blijkbaar niet goed genoeg meer) en bovendien zou ik nu een iPad en een abonnement wat maandelijks veel goedkoper is kunnen krijgen.

Wat kan KPN hierin voor mij betekenen? Of kan ik beter opzeggen en overstappen?

Dag @MJP79, sowieso wordt er op het forum niets met verkoop of prijzen gedaan want hier helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. Of je nieuwe wifipunten nodig hebt is nog maar de vraag. Welke wifipunten heb je nu? Misschien de oude dualband Arcadyan vierkant wit wifipunten? Welk type modem heb je?


En de aanbieding met de iPad was alleen het weekend, dus daar ben je al te laat mee @MJP79 .
Maar dat zijn ook aanbiedingen voor nieuwe klanten, niet voor bestaande klanten.
Je moet 6 maanden geen klant zijn om voor een nieuwe-klant aanbieding in aanmerking te komen.
En verder sluit ik me bij  @Joep1965 aan.
Dus bel 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Bedankt @Joep1965 en @huistijger voor jullie reacties.

Ik heb inderdaad de oude dualband Arcadyan wifiversterkers. Type modem is V10.

De aanbieding met de iPad was ook gisteren nog geldig, vandaar dat ik zolang aan de telefoon heb gehangen. Maar na een half uur in de wacht was ik daar wel klaar mee.

Dat KPN nieuwe klanten werft met aanbiedingen snap ik, maar als de doorlopende abonnementsprijs voor een nieuwe klant veel lager ligt dan die van een vaste klant vind ik dat echt niet kunnen,

Ik zal ze wel weer bellen. En als dat niets oplevert stap ik over.


... maar als de doorlopende abonnementsprijs voor een nieuwe klant veel lager ligt dan die van een vaste klant vind ik dat echt niet kunnen,

Ik zal ze wel weer bellen. En als dat niets oplevert stap ik over.

Laat dan uw abonnement omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijgt u hetzelfde als nieuwe klanten, uiteraard wel zonder welkomskorting of geschenk. 

Dit is wel alleen mogelijk als u nu geen vast contract heeft.

SuperWiFi's zult u echt zelf moeten kopen. Die krijgt u niet.


Bedankt voor je reactie @Nick83.


Reageer