Skip to main content

Hoe is het mogelijk dat ik al jaren klant ben van KPN/ XS4ALL en toch al 30 minuten aan het zoeken ben naar een email adres van klanten service om gewoon een vraag te stellen die niet volgwns de standaard online service is te beantwoirden?

Hallo @Joep van der Laan , XS4ALL kon je misschien een mail sturen, bij KPN kan dat niet, die kun je alléén bellen, 0800 0402, Twitteren, Facebooken of chatten.

 


Hallo @Joep van der Laan , XS4ALL kon je misschien een mail sturen, bij KPN kan dat niet, die kun je alléén bellen, 0800 0402, Twitteren, Facebooken of chatten.

Of hier op het forum een vraag stellen.


Ik zeg gemiste kans KPN/,XS4all


Juist niet!! Dit soort bedrijven zouden 10 duizenden mails per dag krijgen met heel veel spanning en haatmail.  Uw belangrijke mail zou zo maar gemist kunnen worden.


XS4ALL kon je inderdaad een email sturen, echter… het volume klanten is/was echter kleiner dan de moeder KPN, vandaar deze keuze. ‘n Beller is sneller of dit forum.


Jajaja... ik snap je reactie maar......voor de generatie 50+ die volgens mij KPN geen windeieren legt is het een reden om op zoek te gaan naar een aanbieder die makkelijker te bereiken is dan.....U. 50+ is de generatie die nog 10 jaar dagelijks werkt van 06:00 tot 17:00 en daarna geen zin meer heeft in 20 minuten in de wacht voor een simpele vraag. Dus nogmaals....gemiste kans


Geachte heer, nog 4 maanden en ik ben 60+… maar dit terzijde, ik ben bang dat er geen enkele provider meer is, die een email adres heeft voor vragen.


@Joep van der Laan 

Je kunt hier jouw vraag stellen. Zoals je ziet zijn er hier voldoende vrijwilligers die jou misschien kunnen helpen. 
 

En zo niet? Dan komt een moderator van KPN jou helpen. 
 

Dus: Wat wil je KPN vragen? 
(geen privé-gegevens posten) 


voor de generatie 50+ die volgens mij KPN geen windeieren legt is het een reden om op zoek te gaan naar een aanbieder die makkelijker te bereiken is dan.....

Die aanbieders zijn er niet (meer) en dat heeft een reden. E-mail is by far de minst efficiënte communicatiemethode die ook nog eens veel meer inspanning vergt dan een chat of telefoontje.


Op het forum helpen klanten elkaar en ik ben zo'n klant. Overigens uit dezelfde leeftijdsgroep :wink:


Pff....is dit werkelijk afdeling CS? Luister je dan wat mijn vraag is? En wat is dan jou oplossing? Wellicht dan maar gewoon zeggen: wanneer U een mail wil sturen......helaas KPN wenst U veel succes maar wij weten bijna zeker....U blijft toch wel hangen bij ons. Pff....had gehoopt dat deze opmerking niet nodig was maar....je laat mij geen andere keus


Op het forum helpen klanten elkaar en ik ben zo'n klant. Overigens uit dezelfde leeftijdsgroep :wink:

...mmmm… heel veel kennis aanwezig dus...


Tuurlijk luisteren wij, forumleden en KPN’ers, naar uw probleem


Wilt u geholpen worden? Vertel dan wat het probleem is. Zo niet, de opties voor bellen en chatten zijn benoemd. Hoogstens kunt een u klacht indienen maar waarvoor? Dat er geen emailadres is? Chatten gaat relatief snel en dan heeft u gelijk antwoord. Hier kunnen klanten ook veel voor u betekenen. Reactie vanuit medewerkers kan via het forum even duren maar ja, dat is via mail ook zo.

https://www.kpn.com/algemeen/klacht.htm


Beste forum, voor jullie dan wellicht een uitdaging? .....hoe kom ik in contact met custumer service van KPN? Zonder te hoeven bellen?


Chatten, bericht via het forum of bellen met 0800-0402. Niet tevreden?

 

Het klachten formulier is dan denk ik de snelste optie maar ja, klagen zonder de normale manier te bewandelen is ook niet netjes.

https://www.kpn.com/algemeen/klacht.htm


Beste forum, voor jullie dan wellicht een uitdaging? .....hoe kom ik in contact met custumer service van KPN? Zonder te hoeven bellen?

@Joep van der Laan

Die uitdaging neem ik graag aan. Je kunt doordeweeks tussen 8.00 en 20.00 chatten met KPN. Op zaterdag tot 17.00. 
 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


 

Voor de volledigheid: KPN is niet bereikbaar per e-mail. Wel dus via de chat, Facebook, Twitter en telefonisch via 0800-0402. 

Openingstijden klantenservice

Voor antwoord op jouw vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.