Skip to main content

Wat is het echte doel van de afdeling Save?

Ik ging ervan uit dat men een bestaande klant van voormalig Telfort voor glasvezel tv (sinds 2015) en mobiel (2012 oid) wil behouden, echter na het voorstel wat ik vandaag ontving voor overstap naar KPN+ heb ik zo m’n bedenkingen. 
 

Nieuwe klanten voor KPN krijgen nu 6 maanden internet en tv voor 35 euro, met nieuw apparatuur services etc.  De meneer van Save had een “goed” aanbod, “U betaald nu 54,95 , ik kan u 3 maanden 5 euro per maand korting geven, daarna betaald u 59,95 per maand voor een 100Mb”. Ik had nog de intentie om upgrade naar 1Gb te nemen met spotify etc, en mobiel upgrade, maar de beste man kon geen beter aanbod maken. Overstap internet tv en mobiel naar andere provider en na 12 maanden weer KPN proberen heeft men blijkbaar liever. In Telfort tijd deed men nog aan actief klant behoud, dat is nu wel anders.


Heb ik gewoon de verkeerde medewerker gesproken of is dit het protocol/beleid van KPN?

 

 

 

 

Maar wat houdt u dan tegen om over te stappen?? Die paar nieuwe klanten korting geven is nog te doen maar om 2.5 miljoen klanten korting te geven kan gewoon niet.