Skip to main content

Ik probeer via de link met betaalcode in de email éénmalig een uitstel te regelen, bij het kiezen van een datum is enkel tot vrijdag a.s mogelijk? 

Zie onderstaande link @Pim70 

 


Bedankt voor je reactie JanD. Ik weet wel hoe het moet en de optie doet het ook, bij een oudere factuur bijvoorbeeld is die optie er niet eens bij betaalmethoden, maar als datum kan ik enkel tot vrijdag a.s kiezen. Dat snap ik niet zo en heeft wat dat betreft niet zo veel nut in dit geval. Waarom er maar 5 dagen zijn kan ik nergens vinden en of dit überhaupt wel klopt is mij ook niet duidelijk 


Dan even bellen met 0800 0402 afdeling Collections, dan weet je meteen het antwoord @Pim70 

Succes.

 


Hallo @Pim70 , wat is de factuurdatum van de betreffende rekening? Je kan de betaling uitstellen tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Als langer nodig is, dan is contact met Collections via 0800-0402 de enige weg.

 


@RBxx kijk, daar zit het euvel dus. Ik was in de veronderstelling dat die 31 dagen de maximale tijd was om het aan te vragen, niet ook meteen de uiterste datum qua uitstellen. Mijn eigen schuld dat ik überhaupt moet uitstellen, slordig. Ga ik bellen dank je wel


Reageer