Skip to main content

U betaalt  € 3,76 meer per maand. We hebben onze prijzen gestegen. Zo’n bericht kreeg ik van KPN. Mijn vraag is of er een goedkopere abonnement is.

Hola wawabaka, leuke naam!

Gaat dit over een mobiel of vast abonnement? Verder is het voor ons mede-forumbezoekers wel belangrijk om de totale maandprijs te weten en wat u er voor terug krijgt, anders kunnen we niet mee denken of u hetzelfde kunt krijgen voor minder geld.


Hallo, Hier is het:

Vast abonnement: € 62,99 voor tv, bellen en internet.

 


En wat is dan de snelheid van het internet, hoeveel tv ontvangers heb je en gebruik je het opname pakket. Maak je gebruik van de telefonie en als laatste; heb je nog zenderpakketten aan staan? 


Vast abonnement: € 62,99 voor tv, bellen en internet. Standaard zenders pakketten 


En kijk je met dat abonnement op 100 tv’s of 1? 
men gebruik je het vast bellen ook daadwerkelijk??


Het goedkoopste abonnement met 2 tv ontvangers kost momenteel 60 euro. Met bellen erbij kost het 62 euro.


Vast abonnement: € 62,99 voor tv, bellen en internet. Standaard zenders pakketten 

Hallo @wawabaka ,

Je kunt alleen via 0800-0402 jouw abonnement “verlengen”. Je gaat dan een nieuw jaarcontract aan en je stapt dan over op KPN TV+. Je kunt voor 57 euro per maand het pakket krijgen met internet, vast bellen en TV (basispakket) 

Spreek telefonisch in “verlengen” en vraag naar KPN TV+ in verband met de prijsindexatie.

In dit schema zie je alle extra mogelijkheden: 

 


57 euro

Voor die prijs zit er dus maar 1 tv ontvanger bij en geen opnemen. 


Klopt @Nick83 , maar ik lees nergens dat hij twee ontvangers heeft. Gelet op de prijs die hij nu betaalt na de verhoging verwacht ik dat hij nu ook maar één ontvanger heeft. 


@Noordzee Het is geregeld. Bedankt.