Skip to main content

Zit al een tijd te tobben of ik mijn kpn compleet abbo moet verlengen. 
zit al jaren met genoegen bij kpn maar verlengen is voor bestaande klanten een nachtmerrie als je kijkt wat nieuwe klanten wel krijgen en de trouwe klant niet.

heb niet een simpelste abbo en mobiele abbo’s en nog krijg je van die rare voorstellen als 3 maanden korting op je nieuwe abbo en daarna weer het oude maandbedrag of je wordt net zoals bij mij naar 80€ gezet voor elke maand.

weet dat er meer mogelijk is anders komen ze niet met nieuwe klanten aanbiedingen en hoef ook niet het onderste uit de kan te hebben maar een betere aanbieding zit er zeker in. (Wat mij betreft)

als je dan ziet waar nieuwe klanten krijgen dan hebben ze in mijn ogen het bij het verkeerde eind.

dus ik hoop dat men hier mij kan overtuigen of ik beter kan gaan of zal blijven.

Hallo @hudeck een thuisabonnement kent het systeem ‘verlengen’ niet, dat loopt na de vaste contractperiode gewoon door, maar dan met 1 maand opzegtermijn.

Mobiele abo's kennen het systeem ‘verlengen’ wel, maar is in feite gewoon een nieuw contract aangaan voor 2 jaar en dat is alleen zinvol als de aangeboden verlenging goedkoper is en/of betere diensten voor hetzelfde of minder geld, maar hoeft dus niet. Na vast contract loopt het ook gewoon standaard door met de opzegtermijn van 1 maand.

Succes.


Ja dat klopt en naar daar ook van op de hoogte.

maar gezien de aanbiedingen waar kpn me adverteert en ik gezien dat mijn kpn compleet het contracts termijn van afgelopen is en dan met deze rare smaak verlengingen aankomen zetten.

zou ik het contract weer voor een jaar willen vast zetten en daarbij ook van deze voordelen die ze nu aanbieden aan nieuwe klanten willen profiteren dan elke keer moeten overstappen.

en bij mij weten ze ook dat ik geen provider hopper ben

vindt dat er best wel iets mag komen om trouwe klanten te behouden en nogmaals hoef niet de onderste uit de kan te hebben. 
 

en ja het netwerk is goed of beter gezegd heel goed en de producten die daarbij horen. 


Hier op het forum word niets met prijzen gedaan. Dus gewoon even bellen. Dan hoort u vanzelf of u nog wat korting krijgt. Als dat niet naar uw zin is, dan zou u naar een andere provider kunnen overstappen. 


Of ik leg het verkeerd uit of men negeert het gewoon.

heb ze gebeld en dat is juist de rede van deze post.

ben het er niet mee eens hoe ze met vaste klanten omspringen. En ze nieuwe klanten paaien met tv’s half jaar 50% kortingen geven. 
men dat er niet zoiets met het verlengen van vaste klanten kan. 
maar goed gaf het al meerdere keren aan.

 

persoonlijk vindt ik dat ik zeker niet onredelijk hierin ben

maar om meteen een woord te noemen, wat ik beter niet kan doen. Dan heb ik meteen een hoop mensen op de kast en nek. 


Als ook vaste klanten dergelijke cadeau's zouden kunnen krijgen dan zouden de abonnement véél duurder worden. Als het niet uit de lengte kan moet het namelijk uit de breedte.

...noem eens één provider die dat wel doet?

Waarschijnlijk is propositie 2023 (naam van kpn; ik verzin ze niet) wel goedkoper met dezelfde diensten als die je nu hebt.

 


Nogmaals ik geef niets om de cadeaus etc dat zal me een wortel wezen. Gaat mij meer om gelijkwaardig behandeld te worden.

want nu worden de vaste klanten benadeeld. 

het gaat mij om de oneerlijkheid en is in principe een soort nu gooi ik het er maar in discriminatie.

dat is een woord wat ik niet graag gebruik want komt wel heel heftig over. Maar meer zoals ik net al zei oneerlijk.. gelijke maten gelijke opties. Maar goed heb het meerdere malen aangegeven en denk dat ik het beter kan vertellen dan het hier typen.

Dit is het laatste wat ik hierop zeg, want het helpt toch niet.

 


Of ik leg het verkeerd uit of men negeert het gewoon.

Het is inderdaad een enigsinds warrig verhaal...

heb ze gebeld en dat is juist de rede van deze post.

ben het er niet mee eens hoe ze met vaste klanten omspringen. En ze nieuwe klanten paaien met tv’s half jaar 50% kortingen geven. 
men dat er niet zoiets met het verlengen van vaste klanten kan.

Nieuwe klanten krijgen inderdaad een welkomstcadeau. Bestaande klanten niet. Dat zou veel te kostbaar zijn. En bovendien nutteloos vanuit KPN gezien. De meeste klanten blijven toch wel. Als ik uw verhaal zo nog eens door lees, dan denk ik dat u ook wel blijft. U klaagt wel wat, maar u blijft gewoon klant.


Ja ik blijf wel klant dus in feite hebben ze me al.

mij gaat het er gewoon de oneerlijke behandeling dat wij als vaste klant die wil verlegen best wel een goede korting mogen verwachten.

ZONDER CADEAU’S want dat vindt ik niet belangrijk.

Wat ik al meerdere malen heb aangegeven!!


Dit topic zou net zo goed bij een andere provider kunnen staan… Er is er geen die bestaande klanten cadeau's (tv / korting) geeft als die besluit na het eerste jaar te blijven. 

Nogmaals ik geef niets om de cadeaus etc dat zal me een wortel wezen. Gaat mij meer om gelijkwaardig behandeld te worden.

want nu worden de vaste klanten benadeeld. 

het gaat mij om de oneerlijkheid en is in principe een soort nu gooi ik het er maar in discriminatie

Ik volg dit niet hoor.

Ja ik blijf wel klant dus in feite hebben ze me al.

mij gaat het er gewoon de oneerlijke behandeling dat wij als vaste klant die wil verlegen best wel een goede korting mogen verwachten.

ZONDER CADEAU’S want dat vindt ik niet belangrijk.

En nu volg ik het nog minder. ALLE providers lokken klanten van anderen met cadeau'sals televisies of kortingen. Alleen het eerste jaar. Al je dan verkiest om niet over te stappen (cadeau van andere provider) dan moet je het accepteren zoals het is. Ook bij een eventueel nieuwe provider! Of elk jaar overstappen. Er zijn er die het doen. Echt waar.

Met de nieuwe propositie ben je met hetzelfde aanbod vast ook wat goedkoper uit. Dus daar is je beloning al…

 


Wil alleen nog dit zeggen als een kpn medewerker mij wilt spreken om mijn kant van het verhaal aan te horen dan weten ze me te vinden. 
 

peter ik respecteer je opmerking(en) en wat je zegt.

maar dat jij er genoegen mee neemt dat is jou keuze en die respecteer ik.


Hallo @hudeck als het goed is heb je ooit, toen je klant bij KPN of Telfort werd, ook een korting in geld of een cadeau gehad, dat gaat KPN dus niet twee keer doen.

Als je met je thuisabonnement contractvrij bent, bel je 0800 0402 en vraag je naar de afdeling opzeggingen. Dan vraag je of ze nog iets voor je kunnen betekenen en dat je er anders serieus over denkt om over ter stappen, dan kun je er meestal nog een leuk voordeel uit halen, met wel weer een nieuw jaarcontract.

Succes.

 


Hallo @hudeck ,

Blijkbaar is het wel mogelijk om jouw internet&TV-abonnement te verlengen. Zelf heb ik dat deze week (voor het eerst) ook gedaan. Hierdoor ga je de huidige tarieven betalen en val je buiten de inflatiecorrectie. En mogelijk ontvang je ook nog tijdelijk een korting. In mijn situatie was verlengen gunstig, ik heb nu wel weer een jaarcontract. Check vooraf wel of de nieuwe voorwaarden voor jou ook gunstig uitpakken.
 

Bel dan 0800-0402 en spreek in “verlengen”. 
 

De huidige tarieven had PeterG ook al gepost. 

 


Hallo @hudeck als het goed is heb je ooit, toen je klant bij KPN of Telfort werd, ook een korting in geld of een cadeau gehad, dat gaat KPN dus niet twee keer doen.

Als je met je thuisabonnement contractvrij bent, bel je 0800 0402 en vraag je naar de afdeling opzeggingen. Dan vraag je of ze nog iets voor je kunnen betekenen en dat je er anders serieus over denkt om over ter stappen, dan kun je er meestal nog een leuk voordeel uit halen, met wel weer een nieuw jaarcontract.

Succes.

 

Hallo JanD gang je wel voor je tip dit heeft mij zeker geholpen en heb een goede en terechte korting gekregen.

zoals ik vindt dat het ook zo hoort te zijn, dit topic was er niet voor om mensen hun standpunten of meningen aan te vallen.

maar meer een bewust wording van de huidige gang van zaken.

Aan PeterG nogmaals dit was niets persoonlijks naar jou toe. Maar we zijn mensen en kunnen op verschillende punten niet eens zijn. Maar respect naar elkaar moet er ten alle tijden blijven.

 


@hudeck 

 

Ik zit met precies hetzelfde. Ben al jaren klant bij KPN en net gebeld. 

Ik kan niet verlengen voor 1 jaar maar MOET 2 jaar om iets van korting te krijgen  

 

Aanbieding:

3 maanden meeste korting €25 per maand 

3 maanden minder korting €15 per maand 

6 maanden minste korting €10 per maand 

Laatste jaar volledige bedrag €101,46
 

Plus pakket moet ik ineens ook gaan betalen, tenzij ik niets aanpas. Dan blijft het gratis. 


Al me diensten zoals Disney+ enzo kunnen ze niks mee. Sneller abonnement op internet word niet eens over gesproken. 
 

Een kado of iets dergelijks boeit me ook niks. 
Een fikse korting zie ik liever. 

ik zei ook tegen de beste man dat als ik naar een ander zou overstappen zoals Ziggo ik gezien maandelijkse kosten zonder aanbieding al VEEL lager lig.

Dat er dan een kado aan vast zit, is alleen meegenomen. Maar niet de hoofdzaak.

 

Ik vind het ronduit belachelijk dat KPN niks kan doen voor bestaande klanten en zelf meer laat betalen als ze wat aanpassen. 

 


@Petertje01 maar wat houd je tegen om over te stappen? 


@Petertje01 maar wat houd je tegen om over te stappen? 

Omdat ik verder tevreden ben over me verbinding en dergelijke. 
 

Zou alleen willen zien dat KPN wat meer moeite doet

om me te houden als klant. 
 

Zou ook wel mogen na 8 jaar. 


Als je een nieuw contract afsluit ga je naar de nieuwste abonnementsvorm met de bijbehorende voorwaarden.  De voorwaarden/kortingen die je had komen dan te vervallen.  Aan jou de keus. Meestal ben je iets goedkoper uit. Kpn wil je graag als klant houden maar er moet ook geld verdient worden.


Als je een nieuw contract afsluit ga je naar de nieuwste abonnementsvorm met de bijbehorende voorwaarden.  De voorwaarden/kortingen die je had komen dan te vervallen.  Aan jou de keus. Meestal ben je iets goedkoper uit. Kpn wil je graag als klant houden maar er moet ook geld verdient worden.

Ik ga zelf meer betalen op het einde. Dus KPN wil me als klant houden als ik meer ga betalen. 
 

 

maar zoals de topic starter zelf ook al had vermeld. Dit is geen topic om heen en weer te gaan. Maar aan te tonen dat meer mensen met dit “probleem” zitten en KPN er eens naar moet kijken. 


Reageer