Skip to main content

Beste allen,

 

Ik kom er achter dat KPN de inflatiecorrectie dit jaar uitgevoerd heeft door mijn vaste telefoonnummer standaard met 2€ per maand in rekening te brengen. Dit was een onderdeel van het All-in-One product ten zijner tijd, Klantenservice vindt dat dit rechtens is omdat mijn vaste contract al in 2017 is verlopen en zij dit nu vrij mogen doen. Hier ben ik het niet mee eens en hoop dat ik hier wat meer uitsluitsel kan krijgen voordat ik het bij de consumentenbond voorleg.

 

Met veel dank en groeten,

 

Andi

Hallo @Andreas71 

De vaste telefoon was niet kosteloos, maar “bij de prijs inbegrepen”. Het was een vast onderdeel van je abonnement. Vanaf 1 juli staat het apart op de factuur en de abonnementsprijs is €2,00 lager.
Je kan het nu ook apart opzeggen waardoor je €2,00 in de maand kan besparen.

De inflatiecorrectie staat hier los van. Die is dit jaar 3,8% van de “oude” abonnementsprijs.

 

Ik zie op mijn juli factuur dat er een extra regel staat met ‘Vast Telefoonnummer’ en een bedrag van 2 euro. Hoe komt dat?

Bij sommige klanten zat Vast bellen nog in de totale abonnementsprijs. En kon je niet zien wat je hiervoor betaalde. Na 1 juli hebben we dit beter inzichtelijk gemaakt door het uit de totale abonnementsprijs te halen. Dit heeft geen invloed op de hoogte van de inflatiecorrectie die we in juni hebben gecommuniceerd.
bron: Inflatiecorrectie 2024 Internet en TV | KPN


Reageer