Skip to main content

Goedemorgen KPN,

Gisteren heb ik mijn mobiel abonnement verlengd met de Black Friday Deal 150 min/sms + 12GB data (+ 12GB combivoordeel). De bestelling/bevestiging heb ik de mail gekregen met het nummer dat begint met "S4...", maar bij nakijken voor de voortgang van de bestelling via de link in de mail blijft deze bestelling op controleren staan.

Bij het zoeken naar informatie op dit forum kwam ik dit topic tegen: 

Voor mij geldt praktisch hetzelfde. Ik heb eerder deze maand mijn oude abonnement van 2021 verlaagd n.a.v. het extraatje van dubbele data en deze wijziging gaat op 1 december aanstaande in volgens mijn KPN account. Alleen waar de klant in dat topic de verlenging er niet doorheen leek te krijgen omdat de klant al een wijziging had staan, werd mijn verlenging wel geaccepteerd.

Mijn vragen zijn dus: is mijn verlenging dan wel goed doorgekomen in het systeem van KPN? Gaat mijn verlenging in na die wijziging op 1 december? Of wordt mijn verlenging van gisteren automatisch geannuleerd en moet ik op of na 1 december opnieuw een aanvraag voor verlengen indienen, zoals de klant in dat topic? Of gaat er iets anders mis, waarvoor actie ondernomen moet worden? Ik zou namelijk niet graag misgrijpen met deze Black Friday Deal, als ik pas op 1 december een nieuwe poging kan wagen om te verlengen en die deal niet meer beschikbaar is.

 

Alvast bedankt!

 

(Edit: als het goed is, moeten voor KPN medewerkers de benodigde privégegevens reeds in mijn account zichtbaar zijn.)

Hallo @JorisT ,

Je kunt in jouw situatie nu vandaag beter bellen met 0800-0402. 
 

Want de wachttijd op het forum is momenteel ongeveer negen dagen. En dan is het al 1 december geweest. 


Goedemorgen @Noordzee,

Bedankt voor je advies. Ik wacht echter nog heel even, want er moet inmiddels iemand naar mijn vraag gekeken hebben. Ik had 'm zeker weten geplaatst bij 'Mobiel', maar is opeens verplaatst naar 'Facturen en administratie'.


Dat klopt, maar een inhoudelijke reactie van een moderator zal de komende dagen uitblijven. Zij werken de topics op volgorde van binnenkomst af. 


Dan ga ik er zometeen proberen doorheen te komen bij de telefonische klantenservice.

Nogmaals bedankt!


Naar advies van @Noordzee gebeld naar 0800-0402. Volgens de medewerker aan de lijn staat de verlenging correct in het systeem en hoefde ik me geen zorgen te maken. Alleen is de verwerkingstijd langer dan gebruikelijk vanwege de BF drukte. Er wordt nog om enkele dagen geduld gevraagd en anders moet ik uiterlijk eind volgende week nog een keer bellen. Voorlopig opgelost en ik wacht af.