Skip to main content

Een jaar geleden heb ik via United Consumers een twee jarig sim-only abonnement afgesloten bij KPN.

Hier zou ik thuiskorting van €7,50 krijgen.

Het verhaal is dat er twee adressen zijn, namelijk;

Adres 1: bij mijn ouders, waar ik nu alweer een jaar woon, die al jaren KPN alles-in-1 hebben.

Adres 2: mijn oude adres toen ik op mijzelf woonde, hier heb ik zelf ook KPN vast internet gehad.

 

Omdat ik mijn vaste lasten van een speciale rekening af laat gaan, kijk ik hier nooit naar om. Maar nu ben ik er achter gekomen dat ik sinds het begin van het abonnement (september 2021) nooit de thuiskorting heb gekregen. Toen ik weer bij mijn ouders (adres 1) ben gaan wonen vorig jaar, heb ik mijn mobiel nummer met het KPN account van mijn vader gekoppeld en dit staat zo dus al sinds vorig jaar (zie link).

https://i.imgur.com/9oMNWfo.png

Hierdoor ben ik eigenlijk vanuit gegaan dat dit voldoende geweest zou zijn.

 

Net heb ik contact gehad met een KPN medewerkster en ze zei dat dus ook het abonnement adres aangepast had moeten worden (van adres 1 naar adres 2). Hier heb ik zelf nooit naar gekeken. Dit zou aangepast kunnen worden door de verhuis afdeling van KPN, helaas kreeg ik deze niet te pakken toen ik werd doorverbonden. Ook heb ik gevraagd of ik nog de thuiskorting krijg met terugwerkende kracht. Volgens haar zou ik van geluk mogen spreken als ik 1 à 2 maanden terug krijg, omdat dit de verantwoordelijkheid zou zijn van de consument.

 

Zou het adres aangepast kunnen worden naar het adres waar ik nu al een jaar woon, bij mijn ouders. En klopt het dat ik kan ‘fluiten’ naar 12x€7,50 thuiskorting?

Ja dat denk ik wel. Die korting krijgt u alleen als uw mobiele abonnement geregistreerd staat op hetzelfde als als het thuis abonnement. Als ik het goed begrijp is dat dus 12 maanden niet zo geweest.


Hoi @Yourii, welkom hier. 

Je krijgt zoals Nick83 aangeeft alleen maar korting als alles op het juiste adres staat. Adres wijzigen voor Mobiel kan je zelf in MijnKPN. Daarna kan je je aanmelden voor de voordelen. .

Ik kan de gemiste korting niet vergoeden nee, je bent zelf verantwoordelijk om te kijken of alles juist staat. 

 


Bedankt voor je reactie Bart.

Helaas dat ik het dan niet terug kan krijgen.

Maar ik heb nu mijn adres gewijzigd zoals je aangaf (2X) en dit gekoppeld aan het KPN account van mijn ouders.

Toch kan ik geen voordeel €5- korting ontvangen, zou jij mee kunnen kijken?

 

Groet, Youri


Dat kan ik zeker. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.