Skip to main content

Ik ben aangesloten bij gaslicht.com en krijg regelmatig aanbiedingen te zien.
Kpn doet helemaal niets. Ik overweeg dan ook binnenkort over te stappen
Prijsverschillen tussen 45 en 70 euro zijn wel erg groot, en mobiel bellen staat daar ook nog log los van.
Heeft iemand misschien een andere goede oplossing voor mij

Oprechte vraag, naar welke oplossing ben je op zoek? Je geeft toch al aan dat KPN niets doet. Wat zij ook niet verplicht zijn. Aangezien nee ook een antwoord is.

Maar ben wel oprecht benieuwd wat je precies wilt horen. Daarnaast zul je hier, vanaf het forum, geen aanbieding krijgen. 

Leuk hoor al die aanbiedingen van andere providers. Maar goed dat je die mogelijkheid hebt. Alleen is het dan wel verstandig om niet alleen te kijken naar het maandelijkse bedrag, maar ook wat je er inhoudelijk voor terugkrijgt. Maar goed, zo denk ik erover. 

Welke precieze abonnementen neem je momenteel af? Graag juiste benaming en tarief vermelden. Aan de hand hiervan is er wellicht iemand die jou advies kan geven. 


Hoi @GerardStr 

Welkom op het forum van KPN.

Geen enkele provider zal pro actief met aanbiedingen gaan strooien voor bestaande klanten, die hun contract kunnen verlengen, aangezien de klant (wij dus) daar zelf actief naar moet vragen.
Soms stuurt de marketing afdeling van KPN, naar een geselecteerde groep mede klanten een leuke aanbieding, maar daar blijft het dan ook bij.

Alle aanbiedingen die je ziet op de websites van de providers, en via vergelijkingssites zoals gaslicht.com zijn aanbiedingen voor nieuwe klanten, en daar kunnen bestaande klanten helaas geen gebruik van maken (tenzij je overstapt naar een andere provider).

Ik adviseer je daarom ook, om even telefonisch contact op te nemen met de afdeling Opzeggingen, contractbeheer en verlengingen van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.
Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met deze afdeling.

Via een medewerker van deze afdeling kun je dan (hopelijk) een mooi verleng aanbod krijgen, waardoor je toch weer profiteert van een leuke (tijdelijke) korting op je KPN abonnement.
Bij een 2-jarig contract krijg je trouwens de meeste korting (ditzelfde geldt ook bij de andere providers), maar dat wijzigt nog al eens.

De afdeling is bereikbaar:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Via het forum wordt er niets gedaan met kortingen of aanbiedingen.


ja ja wat een geleuter, allemaal kpn medewerkers neem ik maar aan, Ik ben bij Kpn vanaf 1986
Je zou denken dat je als vaste klant toch interessant voor Kpn zou zijn
Ik ga me maar ff beraden op e.e.a.  Oja en bedankt voor de info die ik dus al kende


Je zou denken dat je als vaste klant toch interessant voor Kpn zou zijn

Jazeker. Zolang die elke maand maar wel netjes het volledige tarief betaald. 


ja ja wat een geleuter, allemaal kpn medewerkers neem ik maar aan, Ik ben bij Kpn vanaf 1986
Je zou denken dat je als vaste klant toch interessant voor Kpn zou zijn
Ik ga me maar ff beraden op e.e.a.  Oja en bedankt voor de info die ik dus al kende

De reacties bevallen je niet? Dus het zijn direct medewerkers van in dit geval, KPN? Jammer zo'n opmerking. Inderdaad, wat een geleuter. Maar ik ben wel gewoon een supertevreden klant van KPN. En ja, die bestaan echt. Dus verkeerde aanname van je 😎

Beraad jezelf er maar heel goed op én veel succes! 


Nee bovenstaande zijn geen KPN Medewerkers. Ik wel maar ben een monteur en net klaar met werken maar vindt het forum leuk. Ik wil je even op https://www.kpn.com/voorjou attenderen, op deze pagina doet KPN veel bijzondere aanbiedingen. Op dit moment een gratis oranje telefoonhoesje, of (persoonlijk vindt ik hem erg leuk) een oranje bandje voor je kat. Daarnaast is het te adviseren om in MijnKPN aan te zetten dat u wilt worden benaderd voor commerciële aanbiedingen, als u dit doet is het mogelijk dat KPN inderdaad met u mee denkt en actie’s door geeft. Als u heeft aangegeven dat u niet wilt worden “lastig gevallen” dan zal KPN u nooit attenderen op wat dan ook.


Hallo @GerardStr ,

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen. Je kunt voor 55 euro internet en TV hebben. 

Verlengen kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

Aanvulling na feedback MicheluitArnhem: 

Prijzen vanaf 1 juli 2024: 

 

 

 


Hoi @Noordzee 

Er zijn inmiddels wat prijzen op het gebied van entertainment gewijzigd, waardoor de prijzen in jouw overzicht niet meer actueel zijn.
Weet niet of je de prijzen kunt aanpassen in jouw mooie overzichtelijke prijzenoverzicht.

Nieuwe prijzen:

  • HBO Max Basic 5,99 per maand (Actueel)
  • HBO Max Standaard 9,99 per maand (Actueel)
  • HBO Max Ultimate 13,99 per maand (Actueel)
  • Netflix Basic 8,99 per maand (Vanaf 1 juli 2024)
  • Netflix Standaard 13,99 per maand (Vanaf 1 juli 2024)
  • Netflix Premium 18,99 per maand (vanaf 1 juli 2024)
  • Cinetree 7,99 per maand (Nieuw)
  • Storytel 13,99 per maand (vanaf 1 juli 2024)

Hoi @Michel.uit.Arnhem ,

Dank je👍. Is inderdaad bij mij bekend. Ik heb de versie per 1 juli 2024 al klaar staan, die ga ik binnenkort gebruiken bij dit soort topics. 
 

 

Ik heb het plaatje in mijn eerdere reactie er nu maar bijgevoegd.


HI @GerardStr, welkom hier. 

Het klopt inderdaad dat de aanbiedingen voor nieuwe klanten zijn zoals jij als nieuwe klant ooit ook hebt gehad, wat je ook bij andere providers ziet op de door jou genoemde website. Om het eventueel goedkoper te maken kun je je abonnement onder de loep nemen in Mijn KPN om te kijken of het compleet is en of je nog dingen afneemt die je niet gebruikt. Omzetten naar de nieuwe versie kan op onze verlengpagina

Je kunt hiervoor ook contact met ons opnemen om het bespreken. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Het is een terugkerende discussie en iedere keer komen de overstapaanbiedingen ter sprake. Ik vind zelf dat die buiten de discussie horen. Wil je ieder jaar deze korting ontvangen dan is het zaak om ieder jaar een andere aanbieder te kiezen. Dat is niet verboden.

Als ik prijzen vergelijk ontloopt het zich niet veel allemaal. Maar vrijwel altijd ontbreekt het kwaliteitsaspect in deze discussies. Ik hecht waarde aan een constante kwaliteit van mijn verbinding omdat ik ook vanuit huis werk. Ik vind dat aspect bij KPN beter dan bij de alternatieve opties.


 Om het eventueel goedkoper te maken kun je je abonnement onder de loep nemen in Mijn KPN om te kijken of het compleet is en of je nog dingen afneemt die je niet gebruikt. Je kunt hiervoor ook contact met ons opnemen om het bespreken. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 

@Alex van KPN 

Via MijnKPN kom je niet bij de link om naar TV+ over te stappen. Dat gaat via de link die ik gepost had: 

 

Hallo @GerardStr ,

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen. Je kunt voor 55 euro internet en TV hebben. 

Verlengen kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

Aanvulling na feedback MicheluitArnhem: 

Prijzen vanaf 1 juli 2024: 

 

 

 

 


@Noordzee, ik doelde meer dat hij via Mijn KPN zijn huidige pakket kon bekijken en aanpassen. Overgaan op KPN TV+ kan inderdaad via de link die jij hebt geplaatst. Ik heb dit ook toegevoegd. 


Reageer