Skip to main content

Goedemorgen. Ik heb trouwens btw nodig voor eerdere facturen van 9 mei tot 9 november en alle nieuwe moeten ook met btw zijn. Telefonisch is dit niet mogelijk omdat ik niet met u kan communiceren. Overigens mijn contactgegevens: KvK ***
De schoonheid van HairVibe
BTW ***
 

greotjes, Martyna Wojtasik

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Voor al verschenen facturen kan geen BTW meer vermeld worden.

Je kunt het bij de oudere zelf berekenen. Bij 21% dus BEDRAG delen door 121 en dan vermenigvuldigen met 21.

Voor toekomstige even bellen met 0800-0402. Je kan dan op een consumenten factuur ook BTW krijgen. Als je Klein Zakelijk bent (via consumenten) en dus KvK zou je al BTW erop moeten hebben.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten


En voor nieuwe facturen trouwens, waar moet ik dat melden? Ik wil niet telefonisch praten omdat ik niet kan communiceren.
Ik bedoel Btw


 Ik wil niet telefonisch praten omdat ik niet kan communiceren.

Dan wordt het lastig. Het kan in principe alleen via 0800-0402.

Enige andere mogelijkheid is naar een KPN winkel. Daar kan je eventueel het opschrijven.


Ik was in de winkel en ze zeiden dat ik hier kon schrijven en jij zou het voor mij doen :/


Daarmee wordt een kpn moderator bedoeld. Ik ben net als jij klant en help hier andere klanten met advies en instructies. Ik heb vele kennis van kpn enzo maar kan geen wijzigingen doen.

Dan is 't wachten tot een kpn moderator hier aan toe komt. Hun wachtrij is wegens de grote drukte inmiddels 7 dagen. Even geduld dus.

Dan kan je intussen wel voor hen je gegevens opgeven door je PROFIEL in te vullen. Aan de hand van je forumnaam mogen ze je niet opzoeken in de administratie.

PROFIEL invullen en onderaan de  sla wijzigingen op  knop gebruiken.