Skip to main content

Hallo, 

Graag ontvang ik de facturen voor mijn Mobiel vanaf nu met een btw-specificatie. Ik heb het advies gevolgd dat door KPN aan iemand anders op dit forum is gegeven: “(...) Als je geen haast hebt, vul dan even je profiel in en plaats hier een berichtje als je dat gedaan hebt. Ik heb naam contractant, klantnummer, het betreffende 06-nummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer nodig. Je kunt de laatste 3-cijfers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’.”
Ik heb alles ingevuld in mijn profiel, zoals geadviseerd. Bij voorbaat dank voor het regelen.

Tevens heb ik nog een vraag/verzoek: zou ik de btw-specificaties van alle facturen Mobiel over 2022 nagestuurd kunnen krijgen? Mijn boekhouder heeft deze specificaties nodig. Bij voorbaat dank. 

Hoi @Cezaar en welkom hier op ons forum!

Duidelijk verhaal en bedankt ook voor het meteen invullen van je profiel. Voortaan zul je de factuur ontvangen met daarbij een btw specificatie, dat is bij deze geregeld. Ik ga ook kijken of ik de facturen van 2022 voor je terug kan halen met daarbij de btw specificatie, hier kom ik zo snel mogelijk bij je op terug.