Skip to main content

Voor mijzelf heb ik de regel om niets te kopen aan de deur (ik wil alles rustig zelf doorlezen een aanklikken). Door wat de KPN verkoper mij liet zien heb ik meteen een abonnement op de kpn website afgesloten, maar hierdoor loopt hij zijn bonus kwijt. Het is een super relaxte gozer (die niet snapte dat de korting voor mij mij niets kon schelen :P) en hij verdient zeker weten de aanbreng bonus.

 

Volgens mij zou het eerlijk zijn als hij mij een referentie kon geven, zodat dit ook als zijn aanbrengbonus telt, want hij heeft ontzettend goed werk geleverd.

Nee zo werkt dat niet, ze zijn ook niet in dienst van KPN zelf maar het is een extern bureau. Dus kpn kan ook niet achterhalen wie bij u aan de deur heeft gestaan. 


Ahh bedankt voor de uitleg, zo werkt dat dus. Nou ja, helaas voor hun dan maar. Ik kijk iig uit naar het abonnement met KPN 🙂.


Hallo @Troepje, superlief natuurlijk dat toch de moeite hebt genomen om dit alsnog tracht te regelen voor de verkoper. Zoals @Ik_Combineer al aangeeft, werkt dat (helaas) niet zo.Â