Skip to main content

Heb film gehuurd voor mn visite, Ome Cor heet film.

ivm gladheid kan bezoek niet komen.

Kan film niet annuleren.

volgende week huur ik film dus weer, mijn vraag kunt u een film crediteren.

Welkom op het forum.

Wat vervelend, @Lhasa .

Het huren is in 1 minuut gebeurd. Volgende keer dus even wachten tot het bezoek er daadwerkelijk is. Doe ik ook altijd.

Ik hoop dat een kpn moderator bereid is je de film te crediteren (à € 4,99). Alleen…. is de wachtrij voor de KPN moderators momenteel 5 dagen. Even geduld voor een definitief antwoord dus.

Trouwens, wanneer komt je bezoek? Vanmiddag is het al niet glad (meer).


Dank voor je reactie

Zijn oudere dames en durven niet.

heb gebeld naar kpn

maar geen resultaat

afwachten


Hopelijk lukt het een volgende keer met de film voor deze dames. Het lijkt mij een heel leuke film!

We gaan weer naar flink boven 0 ⁰C dus dat zal de komende dagen vast goed komen 🙂


Hoi @Lhasa, ik zie dat je al hele goede tips en adviezen van Peter gekregen hebt, top. 

Ben je intussen verder gekomen via onze klantenservice? Zo niet, vul je dan jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in? Laat het hier even weten, dan kan ik met je mee kijken indien nodig.


Heb profiel ingevuld


@Lhasa Top, dankjewel! De film staat nog niet op de factuur die laatst aangemaakt is, de laatste factuur is van 2 december. Dat betekent dat de gehuurde film op de volgende factuur staat, begin januari. Geef me even een seintje zo gauw je de factuur hebt, ter herinnering. Dan kijk ik er voor je naar.


Hartelijk dank

u hoort van mij.

groeten


Vandaag heb ik de factuur binnengekregen met 2 maal de dilm Ome Cor a €4,99

hoop dat u er een kunt crediteren

dank


Ter attentie van Alexandra

Vandaag heb ik de factuur binnengekregen met 2 maal de dilm Ome Cor a €4,99

hoop dat u er een kunt crediteren

dank


Hoi @Lhasa, nog de beste wensen en dank voor het seintje. Ik zie inderdaad dat deze film dubbel op jouw factuur staat. Ik vergoed er eentje voor je, die zal verrekend worden op de volgende factuur! 


Hartelijk dank voor de goede service


Nu heb ik de factuur ontvangen

Bedrag €5 is gecrediteerd maar bij de rekening niet erafgehaald maar erbij gerekend???


Ik krijg nu €10 van jullie.

Wat raar dT het niet gewoon goed verrekend is.

echt jammer en SLECHT geregeld


Foutje kan gebeuren 😪 wel teleurstellend inderdaad maar ik weet zeker dat @Alexandra dit voor je gaat rechtzetten.


Voorlopig hoor ik niks


Goedemorgen @Lhasa, zo te lezen is er iets mis gegaan met de vergoeding. Excuus, dat is de bedoeling natuurlijk niet. Ik zet het recht voor je: op de volgende factuur wordt 10 euro vergoed. Ik ga er vanuit dat 't nu goed gaat, maar ik hoor het natuurlijk graag zo gauw je de volgende factuur hebt ontvangen.


Dank hoop dat het goedkomt.

wel heeeel vervelend