Skip to main content

Goedemiddag,

 

Vanwege een dubbel abonnement (samen met partner) wil ik mijn Internet+TV abonnement opzeggen. Ik heb mijn abonnement via het formulier op de website opgezegd. Ik had me in de opzegdatum echter een dagje vergist. Ik heb het formulier daarom twee keer ingevuld. Jullie hebben nu een opzegging binnen per 08-09-2024, en een opzegging per 09-09-2024.

 

Ik ben tweemaal door jullie gebeld over deze opzegging. Beide keren nam ik op, hoor ik eerst een aantal seconden niets, en word ik vervolgens in de wacht gezet zonder iemand te spreken. Bij terugbellen sta ik lang in de wacht en krijg ik niemand te spreken. 

 

Mijn vraag: willen jullie de opzegging per 08-09-2024 verwijderen uit het systeem, en de opzegging per 09-09-2024 definitief maken? Per telefoon kom ik namelijk niet verder.

Dag @hrh op het forum helpen klanten elkaar. Inhoudelijk kunnen we dus niets voor je doen. Bel nog een keer de klantenservice 0800-0402 en spreek in ik wil opzeggen. Dan kom je bij de juiste afdeling uit.


Hoi @hrh, zoals Joep al noemt zul je hiervoor helaas wel echt moeten bellen. Dit zal wel overdag moeten:

Je kunt ons bereiken op 0800-0402 
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00
24/7 bij storing/diefstal
 


Reageer