Skip to main content

Hallo,

Wat ik ook probeer, ik krijg bij elke poging om Disney+ op te zeggen telkens dezelfde melding welk luidt: Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

Dit klopt niet, ik heb geen lopende bestelling. Wat nu?

Moet ik na ruim 40 jaar maar switchen naar een andere provider omdat KPN het moeilijk maakt om een onderdeel op te zeggen?

Ben benieuwd naar de reactie of beter nog, de oplossing!

Is er een omzetting naar glasvezel aanstaande?


Hoi Peter, 

Die is net afgerond en kastje gemonteerd bij mn experia box

Grt Nindo


En het werkt ook al via glasvezel?

Dan zal deze wijziging nog afgemeld moeten worden. 


Ik ga er vanuit van wel maar hoe controleer ik dat? Ik ben niet de jongste en soms heb ik even hulp nodig met name bij dit soort problemen

 


Morgen even bellen als je het precies en zeker wilt weten. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Dat ga ik doen, dank je wel voor je hulp,

 

Groet

Nindo


Hallo,

Wat ik ook probeer, ik krijg bij elke poging om Disney+ op te zeggen telkens dezelfde melding welk luidt: Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

Dit klopt niet, ik heb geen lopende bestelling. Wat nu?

Moet ik na ruim 40 jaar maar switchen naar een andere provider omdat KPN het moeilijk maakt om een onderdeel op te zeggen?

Ben benieuwd naar de reactie of beter nog, de oplossing!

Is hier een oplossing voor? Ik krijg precies dezelfde melding!


Hallo,

Wat ik ook probeer, ik krijg bij elke poging om Disney+ op te zeggen telkens dezelfde melding welk luidt: Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

Dit klopt niet, ik heb geen lopende bestelling. Wat nu?

Moet ik na ruim 40 jaar maar switchen naar een andere provider omdat KPN het moeilijk maakt om een onderdeel op te zeggen?

Ben benieuwd naar de reactie of beter nog, de oplossing!

Is hier een oplossing voor? Ik krijg precies dezelfde melding!

Even bellen met 0800 0402 @Ralff1 dan kan KPN je vertellen welke bestellog nog niet afgerond is of ze maken een correctie i het systeem.

Bellen kan nog tot 17.00 uur vandaag, anders vanaf maandag 08.00 uur weer.

 


Reageer