Skip to main content

Mijn facturen worden nog steeds verstuurd naar mijn oude email adres. Deze kan ik nergens aanpassen, op alle andere plekken staat mij email adres wel goed. Zat vroeger bij Telfort, vermoed dat ik daarom mijn email adres niet kan aanpassen.

 

Zelfde issue als: 

 

Veld Persoonlijke opmerkingen heb ik al ingevuld met juiste gegevens. Graag z.s.m. aanpassen.

 

P.S. niet de meest gebruiksvriendelijke wijze om iets aan te kunnen passen...

In MijnKPN bij profiel kun je je mailadres aanpassen, en dat wordt dan meteen het mailadres voor je facturen @PattyDaboo 


Bedankt voor het antwoord!

Bij mijnKpn profiel staat mijn email al langer wel goed, maar factuur blijft naar oude email gaan, lijkt ergens een bug...


Dan nog maar een keer bellen met 0800 0402 of een reactie van een moderator hier afwachten @PattyDaboo 


Hi @PattyDaboo, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee, het namelijk wel vreemd als het wel goed staat in Mijn KPN. 

Veld Persoonlijke opmerkingen heb ik al ingevuld met juiste gegevens. Graag z.s.m. aanpassen.

Ik heb nog wel je postcode en huisnummer nodig. Zou je deze ook in je profiel in willen vullen en mij hier een seintje willen geven? En gaat het om meerdere abonnementen? Of alleen mobiel of internet thuis? 


Done! Gaat alleen om lnternet + TV. Aanpassingen die ik zelf kan maken staan overal op goede email adres voor zover ik kan zien. Alleen als ik naar privacy en personalisatie ga zie ik kpn id (verwijst naar goede email) en huisadres/klantnummer (verwijst naar oude verkeerde email). Alleen nergens een optie dus om die aan te passen.


Dankjewel voor je gegevens. Ik heb het aangepast, moet nu goed gaan! Laat het me anders weten.