Skip to main content

Hallo Forum!

Vraagje! de laatste tijd merk ik op dat als je nieuw klant bent op KPN je ontzettend leuke voordelen kan krijgen. Nu vroeg ik mijn af wat zijn eigenlijk de voordelen als trouwe klant bij KPN. Ik zie dat je nu bijvoorbeeld €10 korting krijgt als je gaat verlengen maar als een nieuwe klant een abonnement afsluit krijgt tie 9 maanden €35 euro korting.

Hallo @Sandra van Gestel ,

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 


De door jou genoemde 35 euro korting geldt alleen voor nieuwe klanten die minimaal zes maanden geen abonnee geweest zijn van KPN. Sinds kort biedt KPN bestaande klanten ook een (lagere) tijdelijke korting aan bij verlengen. De huidige prijzen (na de kortingsperiode) en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 


Hoi Sandra, welkom! Het klopt dat de korting of het welkomstcadeau voor nieuwe klanten vaak wat hoger is. Daar heb jij, toen je klant werd, ook gebruik van kunnen maken. Maar, als je op dit moment buiten contract bent, dan is er vaak wel een mogelijkheid om te verlengen. Noordzee vertelt je daar al het een en ander over.

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 


De door jou genoemde 35 euro korting geldt alleen voor nieuwe klanten die minimaal zes maanden geen abonnee geweest zijn van KPN. Sinds kort biedt KPN bestaande klanten ook een (lagere) tijdelijke korting aan bij verlengen. De huidige prijzen (na de kortingsperiode) en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 

Daarnaast hebben we nog verschillende andere leuke dingen voor bestaande klanten.

Bijvoorbeeld de Combivoordelen als je meerdere (soorten) abonnementen combineert.

 

En de regelmatig wisselende Extraatjes waar je gebruik van kunt maken.