Skip to main content

Ik ben onlangs verhuisd en heb op dit nieuwe adres TV + Internet van KPN besteld. Mijn telefoon abonnement is ook van KPN, waardoor ik de husselkorting zou moeten kunnen ontvangen.

 

Het probleem is echter dat hiervoor (als ik het goed begrepen heb) het factuuradres voor het mobiele abonnement gelijk moet zijn als het adres van TV + internet. Mijn huisnummer is echter 22B-02, wat goed aangegeven staat bij het vaste abonnement, maar dit kan ik niet invoeren bij factuuradres voor mijn mobiele abonnement. Er mogen echter enkel nummers en letters gebruikt worden, niet het -. Hierdoor komen de adressen dus niet overeen, en ontvang ik geen korting.

 

Hoe moet ik dit oplossen?

Hallo @IamOverrated ,

Wat als je nu jouw factuuradres bij TV en Internet aanpast (zonder streepje dus)?

Dan komen de adressen overeen! 


Hallo @IamOverrated ,

Wat als je nu jouw factuuradres bij TV en Internet aanpast (zonder streepje dus)?

Dan komen de adressen overeen! 

Kan dat? Ik kon dat zo snel niet vinden namelijk.


Hallo @IamOverrated ,

Wat als je nu jouw factuuradres bij TV en Internet aanpast (zonder streepje dus)?

Dan komen de adressen overeen! 

Kan dat? Ik kon dat zo snel niet vinden namelijk.

Als het jou niet lukt, dan kunnen ze dat bij 0800-0402 wel. Morgen maar daarheen bellen (vanaf 8.00 daarvoor open.)