Skip to main content

ik heb een medewerker gesproken die zei dat ik dit online vergoeding kan aanvragen, heb 17 dagen geen diensten kunnen ontvangen, omdat ze de glasvezel kabel hebben doorgetrokken. online gaat niet, dan geeft ie aan er is iets fout gegaan pff word er gek van. ze weten van het probleem , moet jezelf oplossen en dat gaat dus niet. je zou 1/30 vergoed krijgen omdat je geen diensten heb afgenomen. rijksoverheid staat.  

Vergoeding bij een abonnement

De hoogte van de vergoeding die u bij een storing krijgt, hangt af van uw maandelijkse abonnementskosten. Bij een storing van tussen de 12 en 24 uur krijgt u ten minste 1/30 deel van uw maandelijkse abonnementskosten terug. Duurt de storing tussen de 24 en 48 uur? Dan heeft u recht op een vergoeding van 2/30 deel van de maandelijkse abonnementskosten, enzovoort.

Hoi @RUDI51, welkom op onze community! Normaliter zou je voor een storing als deze online een vergoeding aanvragen via kpn.com/vergoeding, het is daarvoor wel belangrijk dat jouw thuis abonnement gekoppeld is aan je MijnKPN account.

Als het daar toch niet lukt kun je hierover ook met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen de vergoeding ook voor je indienen.


Heb al contact gehad!


Dat snap ik, maar zij kunnen deze vergoeding ook handmatig voor jou indienen als het online niet lukt


Reageer