Skip to main content

De laaste tijd ervaar ik haperend internet zodra er via meerdere devices gestreamd wordt. Omdat ik als langjarige klant niet precies wist welke internetsnelheid ik in mijn pakket had opgenomen ben ik dat na gaan kijken en kwam ik erachter dat ik 50 Mb Download heb en dit tegen meerkosten kan verhogen naar bv 100 Mb.

Als ik echter mijn huidige pakket als nieuwe klant via de site configureer en 100 Mb selectereer kom ik op een totaalprijs die net iets lager is dan wat ik nu betaal. Het lijkt mij dus dat KPN mijn snelheid zonder meerkosten kan opschroeven in plaats van dat ik mijn huidige abonnement opzeg en het opnieuw afsluit.

Ik had hier graag een medewerker over gesproken ipv het uit te typen, maar dat is voor zover is kan vinden helaas onmogelijk. Hopelijk is KPN zo vriendelijk om op dit bericht te reageren en een trouwe klant te helpen zonder daar meteen extra kosten voor in rekening te brengen.

U kunt daarvoor bellen met de klantenservice 0800-0402.  Gratis nummer. 


Dat dacht ik ook Joep, maar dan krijg je een computer die allemaal vragen stelt en uiteindelijk de verbinding verbreekt….


Hallo @bbra ,

Blijkbaar is het mogelijk om jouw internet&TV-abonnement te verlengen. Zelf heb ik dat deze week (voor het eerst) ook gedaan. Hierdoor ga je de huidige tarieven betalen en val je buiten de inflatiecorrectie. En mogelijk ontvang je ook nog tijdelijk een korting. In mijn situatie was verlengen gunstig, ik heb nu wel weer een jaarcontract. Check vooraf wel of de nieuwe voorwaarden voor jou ook gunstig uitpakken.

Bel dan 0800-0402 en spreek in “verlengen”. 

 

Let op : Je gaat dan over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Lees er alles over in dit topic: 

 


Hoi @bbra, het opzeggen en opnieuw aanvragen wat je noemt is heel omslachtig, daar heb je niets aan. Je kunt beter doen wat Noordzee noemt. Als je ons belt en aangeeft dat je jouw pakket wilt wijzigen kan je gebruik maken van de nieuwe pakketten (en prijzen). Is dat inmiddels gelukt?


Het is inderdaad gelukt inmiddels. Dank voor jullie hulp


Mooi zo 👍🏼


Goed om te lezen dat het gelukt is @bbra! Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂