Skip to main content

Ik heb de facturen over 2021 nodig maar zo ver kan ik niet terugkijken in MijnKPN. De medewerker van het callcenter kon ze alleen terugvinden tot juni 2021 dus ik mis januari t/m april nog. Krijgt een van de moderators dit wel voor elkaar?

grt,Thijs

Hallo @tbx , dat zou de telefonische klantenservice op 0800-0402 ook moeten kunnen.

Een moderator kan het zeker. Daarvoor zijn wel wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die voor je op zoek. Door de drukte is er hier een wachttijd van zo'n 4 dagen.


Welkom @tbx! Heb je in de tussentijd nog de resterende facturen kunnen bemachtigen? Zo niet dan verneem ik dat natuurlijk graag!


Ik heb de facturen nog  niet. Ik heb mijn profiel nu aangevuld met de gevraagde info.

Ik bespeurde overigens naast onkunde ook wat onwil bij de helpdeskmedewerker die ik eerder deze week aan de lijn had. Tijd voor een opfriscursus. 


Dankjewel voor het aanvullen! Het gaat om een mobiel abonnement begrijp ik? Zou je in dat geval de laatste 3 cijfers van het IBAN willen controleren? Die komt namelijk niet overeen.


Aangepast 


Hi @tbx! Ik heb je de gevraagde facturen gestuurd. Wil je bevestigen dat alles goed is aangekomen en je alle facturen nu hebt?