Hi. Ik ontdek dat ik mijn oude dure abonnement niet zelf online kan wijzigen naar nieuwe goedkopere tarieven en abonnement vormen. Heeft iemand hier ervaring mee?
In MijnKPN zou ik dit zelf kunnen omzetten maar dat blijkt niet te kunnen. Betaal nu al jaren veel te veel ten opzichte van nieuwe vormen.
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Ik snap heel goed, dat je jouw oude en duurder geworden Thuis abonnement wilt verlengen, en deze tegerlijkertijd goedkoper wilt maken, want geld besparen in deze tijd is geen overbodige luxe.
Via de volgende pagina kom je uit op de verleng pagina van KPN: Internet en TV abonnement verlengen
Nadat je via deze pagina inlogt op je Mijn KPN, kom je direct uit bij jouw verlengvoordeel.
Je kunt ook de klantenservice van KPN even bellen, en je laten doorverbinden met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen.
Samen met een medewerker kun je dan de mogelijkheden bespreken met daarbij (hopelijk) een goede verleng deal, die de medewerker na akkoord vanuit jouw kant zal doorvoeren in het systeem.
Vervolgens krijg je daarvan de bevestiging per mail toegestuurd.
Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen en je wordt direct doorverbonden naar bovenstaande afdeling.
Telefoonnummers:
- 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
- 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)
Deze afdeling is bereikbaar:
- Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
- Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
- Zondag Gesloten
U kunt ook hier even kijken. Misschien kunt u over naar de nieuwste abonnementsvorm.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.