Skip to main content

Hallo,

ook ik ben op zoek naar mijn facturen van 2021 (mobiele abonnementen). Kunnen je me daarbij helpen?

Geert

Hallo @Facturen van 2021 , dat kun je via MijnKPN terughalen voor een flink aantal maanden.

Verstandig is om maandelijks de facturen te downloaden, eventueel printen en op eigen media opslaan en/of archiveren.

 

 


Hallo @Facturen van 2021 

Via de MijnKPN app kan je de facturen van de laatste 20 maanden downloaden. Dat is genoeg om alles van 2022 en een groot deel van 2021 te kunnen terugvinden. Alleen het begin van 2021 is over de rand gevallen. Die kan een KPN medewerker echter nog wel opsturen.

Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het klantnummer invult en (bij “Persoonlijke opmerkingen”) het 06-nummer plus de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, kan de moderator voor je op zoek. Houd wel rekening met een paar dagen voordat je een reactie krijgt.

Je kan ook KPN klantenservice bellen op 0800-0402 (gratis).


Done. Zie aub mijn verzoek!


Hoi Geert. Welkom op het KPN Forum. Ik heb zojuist alle facturen van het jaar 2021 per e-mail naar jou verzonden. 😊