Skip to main content

Goedendag,

Ik heb afgelopen week mijn internet/tv abonnement omgezet in een nieuwere versie.

Leuk gesprek gehad met uw medewerker die het helemaal heeft geregeld.

Zat ik mij later nog te bedenken dat ik (heb al meerdere gesprekken met de concurrent gehad) geen actie cadeau aanbieding heb gehoord.

Gezien 't feit dat ik al 25 jaar een 06 en 15 jaar internet en tv bij jullie afneem had ik wel eens verwacht dat er een trouweklantencadeau zou kunnen worden aangeboden

De concurrent  gooit je er mee dood om binnengehaald te worden.

Een PlayStation 5 zou ik dan ook niet verkeerd vinden als dank u wel dat u bij ons bent en blijft. :-) 

Mocht dit nog het geval kunnen gaan zijn zie ik m graag tegemoet, zo niet ook goed  niet geschoten is altijd mis.

Ik weet ook wel dat het lokkertjes zijn om, maar een dankjewel? mwa zou ook wel eens leuk zijn

 

Ik ben bij jullie bekend onder het kl.nr.9**********, mocht bovenstaande lukken dan kunt u daar de verdere info uithalen.

 

verder wens ik u allen  fijne dagen en tot volgend jaar

m.v.g.

Mischa van der Ploeg

06**********

 

Admin: gegevens verplaatst i.v.m. privacy. 

Je had tijdens het gesprek kunnen vragen naar een korting voor X maanden.

Cadeaus geeft KPN niet weg aan bestaande klanten, soms is een bepaalde korting mogelijk, zoals ik al eerder schreef.

Na de Kerst nog eens aan de bel trekken of met het  nieuwe abo ook een korting nog mogelijk is. @Bellertje 

Â