Skip to main content

Geachte KPN, 

 

Ik ben al enige tijd klant bij u voor tv, internet ,meerdere telefoon abbonementen en pluspakketten.

Nu zie ik dat er een aanbieding is voor nieuwe klanten. Keuze uit een TV cadeau.. of zelfs 2 wifi versterkers.

Als vaste klant zou ik daar graag van mee profiteren !

 

Ik hoop niet dat ik hier eerst mijn contract voor moet opzeggen, om hem vervolgens weer aan te vragen, om gebruik te kunnen maken van deze geweldige actie voor nieuwe klanten.

 

In afwachting vannuw reactie,

Met vriendelijke groet,

 

Deze cadeaus kan kpn niet geven bij verlenging van je abonnement. 

Er wordt dan vaak hooguit 10 euro per maand voor 6 maanden korting gegeven.

Als dit bij bestaande klanten zou moeten kunnen worden de abonnement véél duurder en dat is niet leuk voor de bestaande klanten.

→ bij een nieuw jaarcontract krijg je bij kpn nu ook de nieuwe tv ontvanger Sagemcom DIW7022. TV+ genaamd. Die vind niet iedereen prettig t.o.v. de Arris/Arcadyan ontvangers.

Er is geen enkele provider waar ik de cadeaus en kortingen voor nieuwe klanten ook zie voor de bestaande klanten.

Wil je de cadeaus? Dan zul je jaarlijks naar een andere provider moeten. Dus bv jaartje Ziggo; jaartje kpn; jaartje Ziggo etc. Dat betekent dan ook álle apparatuur (tv ontvangers; modem e.d.) verwisselen. En niet te vergeten het lastige als je e-mail via je provider gebruikt. Zelf heb ik een onafhankelijk mail adres.

Verder: alleen als je minimaal 6 maanden geen vast contract via kpn hebt gehad wordt je gezien als nieuwe klant. 


Nee, deze aktie is alleen voor nieuwe klanten. Om nieuwe klant te zijn moet je zes maanden geen klant zijn geweest. Opzeggen en opnieuw klant worden onder dezelfde naam gaat dus niet werken. wel bijvoorbeeld op de naam van een partner. Echter e mailadressen van kpn komen dan te vervallen. Is dit het antwoord op je vraag? overigens kan je wel een keer bellen met de klantenservice. Soms wordt er wel wat korting gegeven maar niet dit soort aktie's.


Bedankt voor de snelle reacties !

Jammer dat KPN zelf niet heb gereageerd.

Maargoed, jammer joh ! Lekker klantvriendelijk naar je loyale klanten.

 

Ik heb toevallig ook een vraag over internet verbiding, aansluitingen, maar ben nieuw op de communitysite.. kan ik de vraag hieronder doorzetten. Of beter een nieuwe topic openen ?

 

Alvast bedankt voor de reacties !


Kan je beter even nieuw topic/vraag van maken. In de rubriek “Internet” dan lijkt mij.

Nota bene. De like is van Thomas en dat is een kpn moderator.


HELAAS,

Dat wordt dus overstappen allemaal.. !!

is niet zo heel veel werk.. maar liever zouden we het niet doen.

blijft slechte service.

 

 


HELAAS,

Dat wordt dus overstappen allemaal.. !!

is niet zo heel veel werk.. maar liever zouden we het niet doen.

blijft slechte service.

 

 

Niemand zegt dat je over moet stappen @bekkel . Toen je in het verleden klant werd bij KPN heb je ook al geprofiteerd van een aanbieding d.m.v. korting of een cadeau, dat kan KPN natuurlijk niet blijven doen.

Abonneer je op de nieuwsbrief van KPN en daarin zie je maandelijks leuke aanbiedingen voor bestaande klanten.

Je zou ook je bestaande pakket eens tegen het licht kunnen houden en kijken of het goedkoper kan door bepaalde opties te schrappen die je in de praktijk toch zeer weinig tot niet gebruikt.

 


HELAAS,

Dat wordt dus overstappen allemaal.. !!

is niet zo heel veel werk.. maar liever zouden we het niet doen.

blijft slechte service.

Als je echt elk jaar van de aanbiedingen gebruik wil maken is dat de enige truc ja (al is dit officieel niet de bedoeling, maar wel een truc die je kan gebruiken), succes bij de concurrent en misschien tot volgend jaar!


HELAAS,

Dat wordt dus overstappen allemaal.. !!

is niet zo heel veel werk.. maar liever zouden we het niet doen.

blijft slechte service.

 

 

Niemand zegt dat je over moet stappen @bekkel . Toen je in het verleden klant werd bij KPN heb je ook al geprofiteerd van een aanbieding d.m.v. korting of een cadeau, dat kan KPN natuurlijk niet blijven doen.

Abonneer je op de nieuwsbrief van KPN en daarin zie je maandelijks leuke aanbiedingen voor bestaande klanten.

Je zou ook je bestaande pakket eens tegen het licht kunnen houden en kijken of het goedkoper kan door bepaalde opties te schrappen die je in de praktijk toch zeer weinig tot niet gebruikt.

 

Nou, als je al bijna 20 jaar klant bent - zoals ik -  vind ik het helemaal niet zo vreemd dat je ook voor je loyaliteit beloond wordt. Je zou uit klantbehoud en klantvriendelijkheid dus ook een bepaalde termijn aan kunnen hangen. Maar goed, het is inderdaad een eigen keuze. En voor mij een reden om toch maar eens naar overstappen te kijken.


Gewoon doen dan, niemand verplicht u te blijven!