Skip to main content

Misschien wil ik binnenkort een glasvezel abonnement afsluiten. In de keuzemogelijkheden kan ik echter geen Fritzbox meer huren en serviceplus is ook niet meer beschikbaar. Komt dat weer terug?

Als ik het goed lees ben je nu klant van KPN met een xDSL (koper) aansluiting??? @ToKnow 

Volgens mij kan dat gewoon, zie hieronder:

https://www.kpn.com/internet/fritzbox

Ik heb zelf eens gelezen dat je als je nieuwe klant van KPN zou worden je standaard al meteen voor een FB kunt kiezen, maar is moeilijk terug te vinden.

 


Net even gekeken en ik heb volgens mij een abotje van 5 euro voor koper...moet ik maar eens gaan opzeggen want dat gebruik ik niet actief.

Maar ik kan bij het bestelproces ook niet aangeven dat ik hem kan huren met een serviceplus abo en voorheen kon dat wel. 


Nou... 5 euro voor een verbinding over koper, dat kan haast niet.


Die fb kun je later huren als je eenmaal een abo bij KPN actief hebt @ToKnow ,dus eerst een actief abo hebben en daarna de fb huren tegelijk kan dus niet.

 


@N.N.  ah ok! volgens mij krijg je er dan gelijk een serviceplus abonnement bij toch? Op zich vreemd dat je dat apart “moet” regelen. Ik vond het handiger bij de aanvraag. 

 

@Nick83 : ik ga nakijken wat het nu precies is. Het is denk ik een oude inbelverbinding die ik al heel lang over het hoofd heb gezien.

 


Hoi @ToKnow. welkom op onze community!
Ik zie dat er al goed meegedacht wordt!

Als je n Fritz!box bij ons huurt zit daar inderdaad een serviceplus abonnement bij. We hebben hier ook wel een handig artikel over.

Als je dit zelf niet via de website kunt wijzigen/bestellen kun je hiervoor ook altijd even met ons bellen met 0800-0402


super Thomas, ik zit er al tijden aan te denken om naar KPN te gaan. Twee jaar geleden is er namelijk glasvezel bij ons in de wijk aangelegd. Ik lees hier ook goede verhalen over de Fritzbox en de helpdesk.

Ik denk dat ik nog wel een monteur moet laten komen vanwege het feit dat er nog geen glasvezelkastje hangt. Er hangt al wel zo'n heel klein grijs doosje waar de kabel ingaat. 

Ik denk dat ik dan twee stekkeraansluitingen nodig heb toch? Een voor de Fritzbox en eentje voor het glasvezelkastje toch?


super Thomas, ik zit er al tijden aan te denken om naar KPN te gaan. Twee jaar geleden is er namelijk glasvezel bij ons in de wijk aangelegd. Ik lees hier ook goede verhalen over de Fritzbox en de helpdesk.

Ik denk dat ik nog wel een monteur moet laten komen vanwege het feit dat er nog geen glasvezelkastje hangt. Er hangt al wel zo'n heel klein grijs doosje waar de kabel ingaat. 

Ik denk dat ik dan twee stekkeraansluitingen nodig heb toch? Een voor de Fritzbox en eentje voor het glasvezelkastje toch?

Kan je eens een foto maken van het kastje ?


hi, ik kreeg de foto niet goed geupload.

 

Daarom een link van het forum met dezelfde foto.

 

Moet er nog een monteur langskomen om mij glasvezel aan te sluiten of kan ik dit zelf? | KPN Community


hi, ik kreeg de foto niet goed geupload.

 

Daarom een link van het forum met dezelfde foto.

 

Moet er nog een monteur langskomen om mij glasvezel aan te sluiten of kan ik dit zelf? | KPN Community

Hier hoeft enkel een ONT kastje overheen!

Dit doet vaak de monteur maar kan je ook eventueel zelf doen.


Ik wil iedereen bedanken voor de hulp!


Reageer