Goedemorgen,
Onlangs ben ik klant geworden bij jullie. Nu zag ik in het weekend dat jullie een weekend deal hadden. Hierbij krijg je dan een Samsung laptop kado.
Mijn vraag is of ik hier voor nog in aanmerking kan komen?
Goedemorgen,
Onlangs ben ik klant geworden bij jullie. Nu zag ik in het weekend dat jullie een weekend deal hadden. Hierbij krijg je dan een Samsung laptop kado.
Mijn vraag is of ik hier voor nog in aanmerking kan komen?
Je bent sinds kort klant bij KPN? Dan maak je toch al gebruik van een actie of iets dergelijks? Als de weekenddeal er niet meer staat, dan kun je er geen gebruik meer van maken. Daarnaast moet je ook voldoen aan de actievoorwaarden.
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Mocht je een compleet nieuwe klant zijn bij KPN, bijvoorbeeld dat je bent overgestapt vanaf een andere internet provider, dan zou je nog binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) nog je abonnement kunnen annuleren via de telefonische klantenservice.
Deze wettelijke bedenktijd begint op de dag, dat je het modem activeert op het netwerk van KPN, dus je kunt dan makkelijk uitrekenen of je nog binnen die 14 dagen zit.
De actie met de gratis Samsung laptop geldt alleen nog vandaag (maandag 4 november 2024).
En is alleen via KPN.com beschikbaar, en dus niet via de telefonische klantenservice of in een KPN winkel.
Er is wel een groot nadeel als je dit zou doen, en deze is dat je dan wel enkele dagen tot een week zonder internet en televisie komt te zitten, en dat lijkt mij niet echt fijn.
Een annulering is op zicht snel geregeld, maar een nieuwe aanvraag (met deze laptop) wordt weer op de gebruikelijke wijze afgerond.
Ik adviseer je, om niets te veranderen en je huidige nieuwe KPN abonnement te behouden.
En koop een mooie laptop in de winkel, tijdens Black Friday eind deze maand, dan zijn er vaak hele mooie acties met laptops.
Ha
Overigens kan je in de MijnKPN app onder ‘Voor Jou’ zien wat we je allemaal nog meer bieden. Denk aan kortingen, kaarten voor Oranje en sinds kort ‘Het spel van KPN’ waarbij je wekelijks kans maakt op mooie prijzen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.