Skip to main content
Vraag

Kan ik bewijs krijgen van annulering contractverlenging?

  • 10 September 2024
  • 14 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik wil bewijs van het annuleren van het verlengcontract en een gedetailleerd overzicht van mijn huidige contract met de looptijd van de verschillende kortingen. Hoe krijg ik dat?

 

Ik wil graag reactie vanuit KPN

 


Het merendeel kun je terugzien in MijnKPN @Anna Niem 

Ik ben géén KPN medewerker, maar mag toch reageren omdat dit een openbaar forum is.😉


Ik weet niet wat JanD bedoelt met het merendeel. Wat ik nodig heb is een geschreven bevestiging van de annulering van de verlenging. Dat heb ik in de online omgeving van Mijn KPN en in de KPN-app nergens kunnen vinden. 
Daarom wil ik ook graag dat een KPN medewerker reageert zodat ik bewijs heb.

 


Onder de rubriek ‘persoons- en betaalgegevens’ in MijnKPN vind je onderaan ‘correspondentie met KPN’, daar kun het eventueel bij staan @Anna Niem 

Succes.

 


Helaas staat het daar niet bij. Er staat niks over contacten met KPN, geen weergave van het contract of de wijzigingen daarop en ook geen annulering van wat dan ook.

Nogmaals, een inhoudelijke reactie en bevestiging van KPN zelf is noodzakelijk.


Op dit forum helpen klanten elkaar. Inhoudelijk kunnen we niets voor je doen. Bel de klantenservice 0800-0402 of via Facebook of X.


@Anna Niem je zult zélf contact moeten opnemen met de klantenservice via o.a. 0800-0402. Het forum zal hierin niets voor je kunnen betekenen/regelen. 


Dat heb ik ook al geprobeerd, de verschillende medewerkers spreken elkaar tegen over hoe de zaak in elkaar zit. Een telefonische melding is ook geen gjuridisch houdbaar bewijs, dan zal er echt iets op de mail of per post gestuurd moeten worden. Of een melding in met dat bewijs in de online-omgeving. Maar dat bewijs van annulering heb ik niet ontvangen. Hoe kom ik daar dan aan?

Graag reactie van KPN zelf, ik heb begrepen dat het mogelijk is via het forum. 


Graag reactie van KPN zelf, ik heb begrepen dat het mogelijk is via het forum. 

Vul in dat geval in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug @Anna Niem 

Succes.

 


In mijn gegevens staat mijn adres en klantnummer. De moderator, als vertegenwoordiger van KPN, kan deze gegevens zien. Wat mij betreft mag de bevestiging van de annulering van de verlenging en herstel van het contract en alle kortingen naar het e-mailadres dat bij dat klantnummer en adres bekend is bij KPN.

Ik hoop dat het gaat lukken.


Ha @Anna Niem, welkom! Dit soort vragen zijn inderdaad niet echt geschikt voor de community, waar vooral klanten elkaar helpen. Natuurlijk zijn wij er als het nodig is, en daarom heb ik toch even met je meegekeken. Ik zie dat de verlenging inderdaad teruggedraaid is. Dat heb je bij dezen bevestigd. Ook zie ik dat er een terugbelafspraak is gemaakt voor de 23e, dan wordt er opnieuw contact met je opgenomen.


Dankjewel Marcia van KPN! 
Helaas kon ik geen andere manier vinden om een leesbare bevestiging te krijgen. Dit is inderdaad wel heel ingewikkeld zo.
Als er een andere manier is om online in schrift te communiceren met KPN, dan zou ik dat graag weten. 

 

Ik zal deze bevestiging opslaan zodat ik enig bewijs heb van de annulering.

 


Contact in schrift kan je ook via Facebook en/of X met ons hebben, @Anna Niem. Mijn collega's van het webcare team helpen je graag met alle vragen over jouw KPN producten en diensten. 


Ik heb geen facebook en geen X. Inmiddels heb ik via een ingediende klacht wel een bevestiging via e-mail gekregen, zoals het hoort.  Als het contract via e-mail gestuurd kan worden, moet de annulering ook op dezelfde wijze gestuurd kunnen worden. 

Ik adviseer KPN om wel een schriftelijke weg via e-mail open te zetten voor reactie op de e-mails die KPN zelf aan klanten stuurt. Dat is wel zo eerlijk in 2-weg-communicatie.

 

Het probleem is dus opgelost, deels al hier door de reactie van de moderator van KPN, en deels door de klachtbehandeling. 


Reageer