Skip to main content

hi,

 

Ben klant bij KPN met Tv,internet en mobiel. Echter is de aanbieding van Solcon beter voor TV en internet als je al mobiel hebt bij KPN. Wil nu overstappen naar Solcon, neem aan dat de combivoordeel voor mobiel blijft aangezien Solcon hiermee adverteert. 

Hallo @Frankhengelo ,

Je bent al Solcon Compleet met een Internet abonnement van Solcon en KPN Mobiel. Heb je een vraag over Solcon Compleet? Dan kan je terecht bij jouw provider: Solcon.


Welke extra's biedt Solcon aan?
Met Solcon Compleet krijgt de klant de volgende extra’s:

  • Gratis Pluspakket of Fox Sports
  • Elke maand korting, afhankelijk van het abonnement
  • Dubbel zoveel data
  • Samen MB's delen
  • Gratis onderling bellen

Hoe werkt het?

Het werkt net als KPN Compleet. Voldoet de abonnementen van de klant aan de voorwaarden, dan heeft de klant recht op Solcon Compleet.

Stappen:

  • Klant gaan naar de Serviceweb pagina van Solcon
  • Klant selecteert de gewenste extra's
  • Heeft de klant vragen over Solcon Compleet? Dan kan de klant terecht bij Solcon.

Van de website :

https://www.solcon.nl/particulier/solcon-compleet-extras/

Elke maand fijne voordelen voor u

Solcon en KPN werken samen. En daardoor profiteert u van fijne voordelen. Elke maand weer. Helemaal gratis. Combineer internet van Solcon met een mobiel abonnement van KPN en krijg meer! Zoals een gratis zenderpakket, dubbele data, samen MB’s delen en elke maand korting op uw mobiel abonnement tot € 7,50.

Ik wil de voordelen

 


Ben nu bij KPN. Maar ik mag verlengen, enkel is het aanbod zeer matig. Dus ik wil naar Solcon voor tv en internet en mn mobiel houden bij KPN. Dit kan dus ?


Jazeker, dat kan: 

https://www.solcon.nl/particulier/solcon-compleet-extras/

Elke maand fijne voordelen voor u

Solcon en KPN werken samen. En daardoor profiteert u van fijne voordelen. Elke maand weer. Helemaal gratis. Combineer internet van Solcon met een mobiel abonnement van KPN en krijg meer! Zoals een gratis zenderpakket, dubbele data, samen MB’s delen en elke maand korting op uw mobiel abonnement tot € 7,50.

Ik wil de voordelen

 

 


Vervalt mijn huidige voordeel voor korting op mobiel bellen door de combi deel bij KPN dan niet?


 Nee