Skip to main content

ik ben zzp en ik mis de facturen van jaar 2020 int ben tv

Dat kan geregeld worden.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of twee. 


 

 


hoi

 


Haal je gegevens snel weg. Dit us een openbaar forum en iedereen kan dit zien. Misbruik ligt op de loer. Druk op de drie puntjes en druk op bewerk. Het moet in je profiel!!!


hoe kan ik informatie naar u sturen

 


Klik rechtsboven in de groene balk op je profiel.  Ga daarna naar mijn profiel en dan naar bewerk profiel.  Daar vul je alles in. Waar prive staat is alleen te zien voor jou en een medewerker. 


Hoi @jans70 
Misschien is deze link makkelijker:

Vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi @jans70. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw gegevens gevonden in het KPN Forum profiel en alle facturen uit 2020 per email naar jou verzonden. :blush:


Bedankt maar ik heb gewoon factuur van mand 12 ontvangen en ik heb de facturen ven eerste 5 

manden van jaar 2020 

alvast bedankt

 


Bedankt maar ik heb gewoon factuur van mand 12 ontvangen en ik heb de facturen ven eerste 5 

manden van jaar 2020 

alvast bedankt

 

Ik heb het al van harte bedankt u bent echt top

 


@jans70 Graag gedaan! :blush: