Skip to main content

Ik heb al op veel manieren geprobeerd om mijn verloren facturen op te kunnen vragen maar het wil maar niet lukken. Ik heb mijn profiel ingevuld en zou graag per email mijn facturen ontvangen maar tot nu toe krijg ik een linkje naar de topics. Graag mijn facturen aub. 

U kunt via de app terug tot september 2021. Dus die kunt u al vast zelf downloaden. 


😣 …. ik heb al veel gedaan, ook in de app. daar staat idd tot sept '21, maar ik heb feb '21 tot aug '21 nodig. ook in een link die ik kreeg via de chat staan precies deze facturen niet. wel de data ervoor en erna maar deze paar facturen staan er niet tussen. ik heb ze nodig voor mijn boekhouding en ben van kpn afhankelijk. en het wil maar niet lukken. ik krijg veel antwoorden welke niet leiden tot de oplossing helaas.


Hallo @francisr komende dinsdag even bellen met 0800 0402 en vragen om de ontbrekende facturen te mailen.

Verstandiger is het maandelijks, na de aankondiging dat er een factuur klaar staat, deze meteen te downloaden en te archiveren op een eigen systeem.

Als de facturen ouder zijn dan 6 maanden, zijn de verbruiksgegevens niet meer zichtbaar, alleen puur de financiële gegevens.

 

 


Heb ik gedaan. heb intussen veel antwoorden gekregen maar geen facturen. op dit forum zie ik dat mensen met eenzelfde probleem de facturen via deze weg toegestuurd krijgen, dat wil ik nu ook graag want overal ben ik vastgelopen. is het nu echt zo moeilijk om mijn verloren facturen alsnog te ontvangen? 


Hallo @francisr vul daartoe in het privé-deel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer, laatste 3 cijfers iban en de betreffende ontbrekende facturen in en een moderator komt er binnenkort op terug.

Succes.

 

 


ik heb de ontvangen link van mijn profiel ingevuld zoals gevraagd. 


Waarom in vredesnaam 3x een topic openen met dezelfde vraag @francisr , werkt verwarrend, je wordt er niet sneller mee geholpen en is tegen de huisregels.

 


Echt? Nu mij aanspreken? Ik ben al dagen bezig om mijn gegevens boven water te krijgen, ben onbeschoft te woord gestaan, heb heel veel verschillende antwoorden gekregen en gesprek werd gewoon beeindigd terwijl ik heel lief en geduldig bleef? Nu ga ik wel mijn geduld verliezen. Wat een houding. Blijkbaar is het voor kpn zelf ook te moeilijk en zijn mijn gegevens gewoon kwijt, terwijl kpn verplicht is om mijn gegevens te bewaren en proberen het nu gewoon bij mij te leggen. walgelijk!


Hallo @francisr jammer dat je zo reageert, maar je snapt zelf toch ook dat 3x een topic openen met dezelfde vraag weinig zinvol is. Ik ben ook gewoon een medeforumlid je je probeert te helpen.

KPN heeft uiteraard jouw gegevens, zij bewaren de noodzakelijke gegevens ook een aantal jaren om fiscale redenen.

Een moderator heeft echter geen inzicht in de persoonlijke gegevens en abo-gegevens van klanten en zijn echt aangewezen op de info die de klant aanlevert en naar aanleiding van de verstrekte gegevens door de klant kan het moderateam verder.

Aangezien het forum geen chatdienst is, waar realtime gereageerd wordt, kan het 1 of meer dagen duren voordat KPN reageert en dit gebeurt dan op FiFo-basis.

Ik lees zojuist in je andere topic dat een moderator je heeft voorzien van de gevraagde gegevens.

Eind goed, als goed.

Fijne Paasdagen verder.

 

 


hallo janD er zijn ook mensen die niet zo thuis zijn in dit soort manier van communiceren. ik begrijp nu dat jij ook maar een forumlid bent, sorry. mijn gegevens heb ik allemaal gegeven, ik ben al dagen bezig en wordt voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd. en ja, dan kan het zijn dat ik dit forum verkeerd gebruik. ik ben nog redelijk bij de tijd in dit soort manier van communiceren maar er zijn mensen die het nog slechter kunnen dan ik. KPN maakt het de klant te moeilijk vind ik. 


Hoi @francisr. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat mijn collega jou inmiddels al heeft verder geholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt dan horen we dat graag!