Skip to main content

Hallo,

 

Kan ik de KPN FritzBox die ik op dit moment in bruikleen heb ook afkopen? 

Nee @MennoWiener , er geldt een minimum huur-termijn van 6 maanden, dus nà 5 maanden kun je de modem opzeggen, dan zijn er precies 6 maanden om en kun je de standaard modem weer gebruiken.

 

 


Nee, dan zul je zelf een eigen Fritzbox moeten kopen. En daar je instellingen in ‘kopiëren'.

Als het je gaat over de extra maandkosten: dan zul je de Fritzbox moeten opzeggen, deze terugsturen, en de Experiabox aansluiten.

Vervolgens kun je wel een zelf gekochte aansluiten.


Nee, dan zul je zelf een eigen Fritzbox moeten kopen. En daar je instellingen in ‘kopiëren'.

Als het je gaat over de extra maandkosten: dan zul je de Fritzbox moeten opzeggen, deze terugsturen, en de Experiabox aansluiten.

Vervolgens kun je wel een zelf gekochte aansluiten.

Ik heb wat FritzBox versterkers (bedraad) aangesloten in huis, dus het is denk ik zonde om dan weer over te gaan op een ExperiaBox, want daar had ik belachelijk slecht bereik mee. 


over te gaan op een ExperiaBox, want daar had ik belachelijk slecht bereik mee. 

Daar kun je ook "versterkers” bij kopen.

Net als bij je Fritzbox…

heb wat FritzBox versterkers (bedraad) aangesloten

Je kan de situatie net zo goed laten zo als ie nu is. Waarom iets veranderen wat goed werkt?

Mee eens dus:

zonde om dan weer over te gaan op een ExperiaBox

Al ga je niet echt over op een Experiabox bij opzeggen huur-Fritzbox. Alleen moet je dan zelf een Fritzbox kopen aangezien de huurbox echt terug moet als je daarmee stopt.