Skip to main content

Ik ben van Ziggo naar KPN gegaan. Nu kon ik kiezen voor 6 maanden korting op het abonnement of WIFI boosters. Omdat we bij Ziggo versterkers nodig hadden, heb ik gekozen voor WIFI-boosters. Nu blijkt de modem van KPN dusdanig goed dat we in het heel het huis goed bereik hebben en dus de WIFI-boosters niet nodig hebben. Deze liggen nog onuitgepakt op de plank. Ik zou dus graag deze terugsturen naar KPN en alsnog de korting krijgen. Ik heb nu 2 x gebeld en de eerste keer moest ik de boosters terugsturen maar werd ik verwezen naar een website waar verwezen wordt naar een retourformulier wat ik niet heb. Tweede keer wordt gezegd dat de enige optie is alles weer opzeggen en opnieuw bestellen met korting. Ik vind dit toch wel absurd, ik snap dat e.e.a. geautomatiseerd is, maar dat het niet eens mogelijk is om een gedeelte van een bestelling terug sturen zonder alles op te zeggen… Het lijkt me dat dit wel mogelijk moet zijn. voor een bedrijf wat zich ten doel stelt klantvriendelijk te zijn.

Staat in de voorwaarden bij bestellen…

"Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen"


Dat is helder, maar vanwege de wet kopen op afstand mogen we wel opzeggen en terugsturen en een nieuwe bestellen.Â