Skip to main content

Vier weken gewacht op IPhone. Volgens verkoper zouden we hem de volgende dag al aan huis ontvangen.

Gisteravond een mail dat hij vandaag bezorgd wordt.

Op mijn vraag of ik hem dan met mijn creditcard kan betalen aan de post.nl bezorger, weet niemand een antwoord bij de klantendienst. De winkel van KPN waar ik hem besteld heb kan ik niet bereiken. Ik kan er ook niet heen.

Volgens klantenservice moet ik zelf post.nl bellen om te vragen of het mogelijk is met mijn c.c. te betalen. Nou nog mooier !

De bezorger is er. Hiep hoi. Moet helemaal niks betalen aan hem. Jammer dat ze dat niet weten bij de klantenservice. 

Wat een slechte service en communicatie en slecht geïnformeerd personeel.

Hi @Betalen aan de deur! Wel raar dat het antwoord niet gegeven kon worden. Wat betreft het antwoord, het hangt er vanaf of je een nieuwe bestelling doet of een verlenging. 

Bij een verlenging is het niet nodig 1 cent te pinnen. Begrijp ik goed uit je bericht dat het om een verlenging gaat?

Bij een nieuwe bestelling pin je 1 cent met de bankpas van het rekeningnummer waarmee de bestelling is gedaan. Dit om te bevestigen dat deze klopt. 


Ik heb een Iphone 15pro besteld 4 weken geleden bij KPN winkel. Dat was omdat we al een KPN abonnement hadden op een andere Iphone.

In die winkel werd in eerste instantie gezegd dat die de volgende dag geleverd zou worden.

Uiteraard klopte dat niet en meer dingen. Dat is een apart verhaal voor de volgende keer.

Na 4 weken werd hij dan toch geleverd. Maar ik had hem nog niet betaald natuurlijk.

Vandaar dat ik me afvroeg hoe dat verder moest.

Maar het aankoopproces via KPN is een drama geweest. Onbekwame verkoper en onbekwame callcenter medewerkers. Schande.


Dus je heb nu een gratis Iphone 15pro…..of mis ik wat.

Niet netjes maar ik zou…..stttttttttt doen.


Dus je heb nu een gratis Iphone 15pro…..of mis ik wat.

Niet netjes maar ik zou…..stttttttttt doen.

Ik denk niet dat dit helpt @bert213. 😉 We koppelen de bestelling altijd aan klantgegevens. Het is beter om dit uit te zoeken en een verrassing op later moment te voorkomen. 

@Betalen aan de deur vul je profiel in en laat hier weten wanneer je dit gedaan hebt. Dan kijk ik wat er precies aan de hand is. En wat er nodig is om het op te lossen. 🙂


Beste Bram,

 

Geef maar toe, jullie zijn echt niet klantvriendelijk. Beetje service van jullie kant en eerlijke  en juiste antwoorden voor de klant dat zou fijn zijn.

Ik weet eindelijk hoe ik het kan betalen. Maar vraag niet hoeveel energie ik er in moest steken. Schande.

Ik heb ook al 2 klachten ingediend, 4 en 2 weken geleden, maar ook daar krijg ik geen bericht over.

 

gr.,

kan ik de iphone…..


@Betalen aan de deur ik help je graag. Maar om je in onze systemen te vinden moet ik je nog wel vragen je profiel in te vullen. Zonder je gegevens kan ik helaas niet veel voor je doen. 

 


De betaling is inmiddels gebeurd. Maar een betere voorlichting in de winkel van KPN en een betere communicatie wanneer er melding gedaan wordt van de uiteindelijke levering met betaling is een noodzaak. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn !

 

Ik heb ook 2 klachten ingediend, maar daar zou ik binnen 5 dagen meer over horen. Maar ook dat lukt jullie niet.