Skip to main content

Graag zou ik de facturen per mail 2017, 2018, 2019 en 2020 ivm controle

Hallo @kirstenhuismans1977 

Een KPN medewerker (moderator) zal voor je uitzoeken hoe ver terug dat gaat lukken.
Zet jouw persoonijke gegevens (Privé) in het Forum profiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN.
Plaats ter verificatie de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnr. in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.


Ik zend nogmaals mijn laatste cijfers want ik heb nog geen reactie gehad ***

Admin: laatste 3 cijfers verborgen i.v.m. privacy


Hallo @kirstenhuismans1977 
Haal die nummers nou weg en zet ze in je  Forum profiel, in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.
Vul ook de overige gegevens in. Daar zijn jouw privégegevens alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Hier in dit topic ziet iedereen het.

Een reactie van een KPN moderator komt meestal binnen 1-2 dagen, dus nog even geduld.


gedaan hopelijk doe ik het goed

 


Hoi @kirstenhuismans1977 . Welkom op het forum.

Er staan al wel wat gegevens in je profiel maar nog niet genoeg dat ik je ook kan vinden. Kun je ook het huisnummer erin zetten? En mij daarna hier een seintje geven?

 


ga ik nu gelijk doen


Ik kan in ieder geval de facturen vanaf 2-6-2020 tot nu naar je mailen.

De oudere facturen zijn ook naar jou gemaild. Die kun je ook opzoeken in je mailbox toch>?


IK denk dat ze naar mijn spam gaan en dus niet terug te vinden maar ik heb met spoed de oude facturen nodig tot en met 2018 de nieuwere facturen kunnen jullie later aanleveren. Eerst mocht ik ze niet in de boekhouding meenemen maar nu wel vandaar dat ik dit nu vraag


Ik heb de facturen naar jouw @live.nl mail adres gestuurd. Laat je weten of je ze hebt ontvangen? 


super dank je wel ik ga ze direct uitprinten


Laat desgewenst even weten welke er nog ontbreken. Dan stuur ik die ook op.


Hallo @kirstenhuismans1977 

Een KPN medewerker (moderator) zal voor je uitzoeken hoe ver terug dat gaat lukken.
Zet jouw persoonijke gegevens (Privé) in het Forum profiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN.
Plaats ter verificatie de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnr. in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

Facturen worden altijd per mail verzonden. Je herkent ze ook aan de bijlages die in .pdf formaat zijn. Het eerste wat je dus kunt doen is zoeken in je mailbox. Mocht dat om een of andere reden toch niet lukken, graag de uitleg van @RBxx  volgen.