Skip to main content

Ik zit op de site van KPN te kijken en zie daar dat je de Apple Watch Ultra 2 voor een nette prijs kan bestellen. Je krijgt er dan echter een multisim abonnement bij, dat ik in principe niet nodig ben. Maar hierbij staat dat dit dagelijks opzegbaar is.

Betekend dit dat ik dit horloge kan bestellen, een maandbedrag in kan stellen wat ik per maand wil betalen en vervolgens het multisim abbo op kan zeggen ? Of houdt dit dan ook in dat ik het horloge verder in één keer af moet lossen ….

Volgens mij moet u daarbij ook het abonnement van uw mobiele telefoon verlengen. En daar word de lening voor de watch aan gekoppeld denk ik. Zodat de lening voor de watch en eventueel ook voor de telefoon gelijk loopt met het mobiele telefoon abonnement. Multisim kunt u zodoende dan weer stopzetten, maar de lening blijft gewoon doorlopen. 


Mijn mobiele abonnement moet ik eind deze maand verlengen, en dat ga ik ook wel doen. Ik denk zonder telefoon omdat mijn huidige nog prima voldoet.


Mijn mobiele abonnement moet ik eind deze maand verlengen...

U moet niks. U kunt verlengen. U kunt het ook niet doen. Dan blijft het abonnement gewoon doorlopen. U word echt niet afgesloten ofzo.


Reageer