Skip to main content

Ik heb door omstandigheden mijn factuur een tijd niet kunnen betalen.. ik heb heb nu een mail ontvangen waarin staat dat ik geblokkeerd ben.

Onder aan de mail staat dat ik 33 euro kan overmaken naar KPN en dat dan de blokkade wordt opgeheven en een betalingsregeling gestart kan worden. 

Ik kan alleen nergens betalen en aan de telefoon zeggen ze dat het niet kan?

Wat nu te doen?

Hoi @katama 

Je kunt in jouw situatie het beste contact opnemen met de Afdeling Collections van KPN, die kunnen jouw hiermee het beste helpen.

Bel naar 0800-0402, en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt het volgende in: Facturatie en Betalingen.

Je wordt dan doorverbonden, de medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan zorgdragen dat je in contact komt met een medewerker van de Afdeling Collections.
Geef dus aan, dat je een medewerker wenst te spreken van de Afdeling Collections in verband met de huidige situatie.

Via de community van KPN kan hierin niets voor je worden gedaan.

Hoi @katama, welkom hier! Vervelend dat je afgesloten bent. Het klopt dat je online kunt betalen en weer heraangesloten kunt worden. Als het goed is heb je hier ook een e-mail over gekregen inmiddels.

We hebben een handig artikel met alle info over wat te doen bij afsluiting:

Het relevante stuk voor jou is dit:

De snelste manier is om direct te betalen via kpn.com/betaal. We controleren eerst je gegevens. Daarna betaal je direct via iDeal. Je wordt na betaling zo snel mogelijk aangesloten. Hoe snel ligt aan wanneer je betaalt.

• Betaal je tussen 7 en 22 uur? Je wordt binnen 2 uur opnieuw aangesloten.
  • Betaal je voor 7 uur? We sluiten je om 9 uur diezelfde dag opnieuw aan.
  • Betaal je na 22 uur? We sluiten je de volgende dag om 9 uur weer aan.

Betaal je niet via iDEAL maar maak je de betaling handmatig over? Dan moet je eerst wachten tot de betaling bij ons binnen is. Dit kan tot 5 werkdagen duren. We raden dan ook altijd aan om via onze website te betalen.

Je logt op de betaalpagina in met de code uit de brief. Als deze code korter is dan 10 cijfers, zet er dan bij het inloggen extra nullen voor zodat je op tien cijfers uitkomt. Je betaalt vervolgens het openstaande bedrag.

Ook belangrijk om te weten: voor het heraansluiten vragen wij heraansluitkosten. Voor een vast abonnement is dit € 25,-. Voor een mobiel abonnement zijn de heraansluitkosten € 33,88. Dit hoef je niet direct te betalen, dit wordt op je eerstvolgende factuur in rekening gebracht.

Reageer