Skip to main content

Ik zit in het buitenland en wilde netflix toevoegen bij mijn kpn account. Zo gezegd, zo gedaan maar blijkt na aanschaf dat ik voor het toevoegen contact dien te maken met mijn internet in Nederland. Lekker dan, dat gaat niet vanuit IndonesiĆ«. Wil hem meteen weer opzeggen maar dit kan dan weer niet in mij n account. Ja pas na een maand maar dan heb ik er dus niets aan gehad. De enige manier is bellen maar dat gaat ook inĀ de kosten lopen. wat nu kpn? letterlijk 15 min geleden aamgeschaft

Ā 

Ook kpn kan dat niet eerder uitzetten.Ā 

Even in je agenda zetten om het 9 of 10Ā  juli weer uit te zetten.Ā 


Hoi @Elske Els, welkom op onze community!Ā 
Zoals PeterG ook al aangeeft kun je Netflix na een maand opzeggen. Het activeren wil helaas ook vanaf je thuisadres. We hebben hier een handig artikel over.


Netflix kan, ook buiten kpn om, alleen via je huisadres geactiveerdĀ @Elske ElsĀ . Dan weet Netflix welk IP bij je abonnement hoort. Het is dus sowieso niet verstandig dit vanaf het buitenland te doen of zelfs bij de burenā€¦.

Het is namelijk zo dat als je langer dan 1 maand een ander IP gebruikt je abonnement wordt geblokkeerd totdat je weer vanaf je eigen IP inlogt / er gebruik van maakt.

Dus mocht je het nu activeren op een Indonesisch IP dan wordt dat lastig als je weer in Nederland bent...


Reageer