Skip to main content

ik wil graag een specificatie zijn wat ik per maand aan internet en tv basis betaal

Hallo @marass als het goed is krijg je iedere maand een e-mail met een aankondiging dat er een factuur klaar staat in MijnKPN. Als je dan inlogt in MijnKPN, kun je daar de factuur downloaden, op een eigen medium opslaan en/of uitprinten.

 


Klopt maar ik wil graag  weten wat ik voor mojn tv basis abonnement betaal en dat staat op de rekening samengevat met internet


Klopt maar ik wil graag  weten wat ik voor mojn tv basis abonnement betaal en dat staat op de rekening samengevat met internet

Hallo @marass op bladzijde 2 van de factuur staat de specificatie bij de huidige Hussel- en TV+-abonnementen.

Dan heb jij waarschijnlijk nog een ouder abonnement waarin dat nog niet gespecificeerd staat.

Tot en met Hussel was een tv-abo altijd €10 per maand.

Kun je eens een screenshot plaatsen van bladzijde 2 van je nota, wel even je persoonlijke dingen doorstrepen i.v.m. de privacy op een openbaar forum.

 


 


Hallo @marass dat is inderdaad een ‘oud’abonnement waarin de prijs alles-in-een was. Er staat ook HD tv ontvanger, heb je soms 2 tv-ontvangers, want 1 hoort bij het abo en de 2e kost €5- per maand?

Zoals ik al eerder schreef, tv kostte t.e.m. het Hussel-pakket €10 per maand en vanaf het TV+-pakket €12,50 per maand.

Dus netto zou je voor internet €61,27 -/- €10 = € 51,27 per maand betalen.

 


 

Dus netto zou je voor internet €61,27 -/- €10 = € 51,27 per maand betalen.

 


Ik zou het iets anders uitleggen. 

@marass 
wat @JanD omschrijft: 
Dus netto zou je voor internet €66,27 minus €10 (reguliere TV-prijs tot 2023) minus € 5 = €51,27 per maand betalen.
Maar dat is niet helemaal juist want er zijn prijsindexaties geweest over het totaal bedrag incl. TV. 

 

Zelf zou ik een vergelijking maken met de TV prijs anno 2023  (€12,50)

Dan betaal je bij één TV-ontvanger voor internet € 66,27 minus € 12,50 = € 53,77.

Heb je nu twee TV-ontvangers? Dan betaal je voor internet €66,27 minus € 12,50 minus € 5,00 = € 48,77.


Bij het huidige abonnement (2023-versie) kost internet maar € 42,50 (100Mbit/s), maar ga je het ESPN-pakket nooit gratis ontvangen. 
 


Dank je voor de info.Â