Skip to main content

Ik krijg nu voor elk mobiel abonnement dat ik heb (zijn er 4 voor mijn bedrijf) een factuur.

Graag zou ik zien dat dit 1 factuur wordt.

Kan dit geregeld worden?

Nee, dat kan niet, per mobiel nummer krijg je een eigen factuur. Misschien voor de (groot)zakelijke klant wel, maar bij consumenten en klein-zakelijk niet.

Krijg je de facturen wel netjes met de BTW apart genoteerd?

 


Btw staat wel apart vermeld ja.

Maar is lastig omdat ik nu 4 facturen moet inboeken.


Btw staat wel apart vermeld ja.

Maar is lastig omdat ik nu 4 facturen moet inboeken.

Hallo @Norbert24  Dat is slechts 1x per maand, waar hebben we het over?

Raakt de boekhouder dan in de stress of zo?

Als je bij diverse bedrijven tegelijk inkopen doet, krijg je ook meerdere facturen tegelijk binnen een bepaalde periode, die moeten ook allemaal verwerkt worden, toch?

 

 


Klopt helemaal.

Maar vindt het gewoon handiger om 1 factuur te hebben.

Moet toch niet zo moeilijk zijn?


Jahoor dat kan zeker! Even bellen met de klantenservice. Zorg er wel voor dat alle adressen en factuuradressen hetzelfde zijn, dat maakt het makkelijker voor degene die u aan de telefoon krijgt. 


Klopt helemaal.

Maar vindt het gewoon handiger om 1 factuur te hebben.

Moet toch niet zo moeilijk zijn?

Zo is het administratiesysteem van KPN nu eenmaal standaard ingericht, per abo 1 factuur.

============

Ik ben even op onderzoek gegaan @Norbert24 , het blijkt nu wel te kunnen, maar niet via het forum.

Je zult dan even moeten bellen met 0800 0403 of langs een lokale KPN-winkel gaan, dan kan men het voor je regelen.

Je kunt echter niet thuisfacturen met mobiele facturen combineren.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Succes.

 

tel.nummer aangepast


Prima. Hier kan ik wat mee!

ik neem wel even contact op met kpn.

bedankt.


Prima. Hier kan ik wat mee!

ik neem wel even contact op met kpn.

bedankt.

Graag gedaan @Norbert24 , laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.


Persoonlijk zou ik juist bellen met 0800-0403 aangezien het over zakelijke facturen gaat en dat ons zakelijke nummer is.


Raakt de boekhouder dan in de stress of zo?

Ik zie het nut er ook niet van in om facturen samen te voegen. Maar het kan wel.

Bij zakelijk gebeurt dat automatisch dacht ik. Volgens mij sluit je daar 1 abonnement af voor meerdere toestellen. Toch? Iemand die dat weet?


Raakt de boekhouder dan in de stress of zo?

Ik zie het nut er ook niet van in om facturen samen te voegen. Maar het kan wel.

Bij zakelijk gebeurt dat automatisch dacht ik. Volgens mij sluit je daar 1 abonnement af voor meerdere toestellen. Toch? Iemand die dat weet?

Klopt.


Raakt de boekhouder dan in de stress of zo?

Ik zie het nut er ook niet van in om facturen samen te voegen. Maar het kan wel.

Bij zakelijk gebeurt dat automatisch dacht ik. Volgens mij sluit je daar 1 abonnement af voor meerdere toestellen. Toch? Iemand die dat weet?

Bij particulier hangt het af hoe de klantenservice de order plaatst. Als ze via het programma ARMOR een order plaatsen, komt deze vaak op een nieuw (apart) klantnummer. Als ze een klantnummer selecteren, komt ie gewoon onder één mobiel klantnummer en krijg je 1 mobiel factuur.

Â