Skip to main content

Hallo,

 

Twee dagen geleden heb ik een buitenland bundel aangeschaft door Voordeel 2000 aan te sms’en naar 1266. Deze bundel is verwerkt maar werkt helemaal nier. Ik heb ondertussen een aantal keer mijn telefoon herstart, een andere telefoon geprobeerd en diverse netwerken geprobeerd.

 

Kunt u de bestelling annuleren?

 

ps ik zit ik thailand

 

bedankt

 

 

 

Hoi @Viburns, welkom bij ons op het forum. Wat gek dat jouw bundel niet werkt. Welke bundel heb je precies? Er zijn Voordeellanden en Super Voordeellanden, en je moet de juiste bundel voor het juiste land hebben. Voor Thailand is de Voordeellanden bundel van toepassing. 

Je hebt al een aantal dingen geprobeerd, in de Kennisbank geven we meer tips die je kunt proberen:


Het annuleren van een bundel is niet mogelijk, wel kan er achteraf gekeken worden of er niets van de bundel is gebruikt. In dat geval kan het bedrag van de bundel worden vergoed.


Hi Jasper,

 

 ik heb een buiten de EU bundel gekocht door “voordeel 2000 aan” te sms’en naar 1266.

 

Achteraf moet ik dit dus regelen, top.


Hoi @Viburns , ging het om deze 2000 MB (alleen data) bundel?

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

Daarvoor sms je “voordeel DATA 2000 aan” naar 1266. Had je dat gedaan?


Nogmaals ik heb het volgende gestuurd:  “Voordeel 2000 aan” naar 1266, zoals geïnstrueerd 

 

Kreeg het volgende antwoord van KPN:

 

Beste klant, je bestelling of wijziging van Super Voordeellanden buiten de EU 2000 is verwerkt. Ga naar MijnKPN (kpn.com/mijnkpn) voor meer informatie. Groet, KPN

 

 

Al bijna 20 jaar klant bij kpn. Besloten om over te stappen naar Vodafone 👌


ik heb het volgende gestuurd:  “Voordeel 2000 aan” naar 1266, zoals geïnstrueerd 

Waar stond dat?
Volgens de KPN website: Internet, bel of SMS kosten buiten de EU zijn er voor Thailand 3 bundels:

  • 100 MB/min/sms             sms   VOORDEEL 100 AAN
  • 500 MB/min/sms             sms   VOORDEEL 500 AAN
  • 2000 MB (alleen data)     sms   VOORDEEL DATA 2000 AAN

Beste klant, je bestelling of wijziging van Super Voordeellanden buiten de EU 2000 is verwerkt. Ga naar MijnKPN (kpn.com/mijnkpn) voor meer informatie. Groet, KPN\

De Super Voordeellanden bundel is niet van toepassing in Thailand zoals ik in mijn vorige bericht noemde:

Er zijn Voordeellanden en Super Voordeellanden, en je moet de juiste bundel voor het juiste land hebben. Voor Thailand is de Voordeellanden bundel van toepassing. 

Op de link die RBxx noemt kan je per land zien welke bundel van toepassing is. 

Ga je nog naar andere landen, waar de Super Voordeellanden bundel wel van toepassing is? Of ga je vanuit Thailand terug naar Nederland?