Skip to main content

Goedenavond,

ik heb een tijd geleden via breedbandwinkel kpn abonnement aangeschaft met ingangsdatum met ingangsdatum 21-11-24. Zelf aansluiten en er ligt al glasvezel en aansluiting etc. Er hoeft dus geen monteur te komen.

nu krijg ik net een mail van kpn dat het abonnement 26-11 ingaat. Zou dit a.u.b. vervroegd kunnen worden naar de 21e zoals ik dat destijds heb aangegeven? 
Anders zit ik ruim 5 dagen zonder internet, terwijl ik ook thuis aan het werk moet.

Hoi ​@Jaspervm1 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt zelf ook de ingangsdatum aanpassen, als je een KPN ID hebt aangemaakt waarmee je onder andere kunt inloggen in Mijn KPN.
Deze KPN ID inloggegevens heb je namelijk ook nodig om de status van je bestelling te kunnen volgen, en daar (mits dat nog mogelijk is!) tevens de ingangsdatum kunt aanpassen.

Alles over je lopende bestelling en het aanpassen van de ingangsdatum, klik op de volgende link:
Bekijk je bestelstatus

Kun je het zelf niet meer aanpassen, bel dan even met de klantenservice van KPN.

Telefoonnummer:

• 0800-0402

Openingstijden klantenservice:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Zelf een terugbel afspraak inplannen kan ook:

Ik hoop dat het goed gaat komen, met het aanpassen van de ingangsdatum.
Laat dat nog even weten.

Hi Michel,

hartelijk dank voor je reactie.

via het inloggen kon ik het niet aanpassen.

helaas ben ik telefonisch niet zo goed geholpen. Ik belde om het uit te leggen, en mevrouw zei ik zie dat je abonnement op de 22e ingaat. Vervolgens zei ik dat ik bij de ingangsdatum 21 november had ingevuld, maar dat ik een mail heb gekregen dat het abonnement pas de 26e ingaat. Kreeg ik de reactie Oh is dat zo meneer?, ja dan kan ik verder niks voor u doen.

Het is natuurlijk niet voor niets dat de datum van oplevering is verplaatst.  Er zal ongetwijfeld een technische belemering zijn.

@Jaspervm1 Gebruik je de overstapservice? Dan levert je oude internet provider verder tot KPN signaal geef, dat de overstap is afgerond. 

Bedankt voor je reactie, helaas stopt de levering op de 21e, vandaar dat ik de ingangsdatum ook op die datum had gezet

@Jaspervm1 Dat is ook de reden bij providerwissel nooit zonder overstapservice te doen tenzij je een 2de lijn als backup heb.

Nou ja... het is geen december. Als het december had geweest had je heel de kerst zonder internet en tv gezeten 😬

Reageer