Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben overgestapt naar Ziggo voor dit jaar en dit contract gaat morgen in waardoor het contract met KPN wordt stopgezet naar alle waarschijnlijkheid.

Echter de Ziggo monteur heeft vandaag geconstateerd dat er een kabelbreuk in de Ziggo kabel zit waardoor de aansluiting nog niet gerealiseerd kan worden totdat dit gemaakt is.

En aangezien de aannemers niet in de grond graven tijdens vorst kan dit nog wel een week duren. 

Is er een mogelijkheid dat het huidige KPN signaal van internet/tv door kan lopen totdat dit allemaal werkt? Dan kom ik niet in de tussentijd zonder internet te zitten.

 

Alvast bedankt voor de reacties!

 

Maak je gebruik van de overstapservice bij Ziggo? Dan wordt je abonnement bij KPN pas gestopt als Ziggo doorgeeft dat je verbinding bij hun actief is geworden, zodat je niet zonder televisie of internet zit tijdens je overstap.

 


Hey Ruud,

 

Klopt ik maak gebruik van deze overstapservice.

Echter in de oorspronkelijke order bevestiging staat:

Uw abonnement gaat in na installeren van de apparatuur maar altijd uiterlijk 14 dagen na ontvangst”. 

En laat ik nu net 28 december de apparatuur ontvangen hebben denkende dat het nu ondertussen wel gefikst zou zijn 😅

Die datum zou dan morgen zijn en bij Ziggo kunnen ze deze termijn blijkbaar niet aanpassen: “Dit proces kunnen wij helaas niet stoppen”.


Tja, dat is lastig maar de actie ligt toch echt bij Ziggo. Heb je ze al gebeld?
Als zij nog niet kunnen leveren moeten ze KPN niet melden dat ze de levering hebben overgenomen.