Skip to main content

Ik heb onlangs op dezelfde dag 2 mobiele abonnementen afgesloten. Iedere maand ontvang ik hiervoor nu 2 aparte facturen maar wil graag maar 1 factuur voor beide abonnementen. Kan KPN dit voor elkaar krijgen?

Hallo @Walter Jacobs ,

Je kunt dat regelen door te bellen naar 0800-0402. Morgen zijn ze weer open van 8.00. Telefonisch lukt deze omzetting het beste. Vanwege uit te voeren controles is het forum hier niet geschikt voor. Een alternatief is om langs te gaan bij een KPN-Winkel. Neem dan wel jouw ID-bewijs mee.   


Hoi @Walter Jacobs, Noordzee heeft je al op weg geholpen zo te zien. Is het daarmee gelukt om beide nummers samen te voegen op 1 factuur?


Gisteren met de KPN Klantenservice gebeld die na intern navragen me terugmeldde dat 2 mobiele abonnementen op 1 factuur inderdaad mogelijk is. Helaas kunnen de vaste en mobiele telefoon niet op 1 factuur. Om toch maar 1x per maand met mijn KPN abonnementen bezig te hoeven zijn gaan ze de versturing hiervan nu op dezelfde dag zetten. Ben benieuwd!


Alleen mobiele abonnementen kunnen op 1 factuur staan inderdaad @Walter Jacobs, met een Thuis abonnement is dat niet mogelijk. Die soorten abonnement staan in hele andere systemen waardoor dat niet gecombineerd kan worden. Door de factuurdata zo gelijk mogelijk te trekken kan je er wel voor zorgen dat de facturatie rond dezelfde datum gebeurt. Dan ziet het er op je rekening bijna hetzelfde uit 🙂