Skip to main content

Ik loop 2 maanden achter op mijn abbonement en heb een mail gekregeb waarin staat dat ik binnen 5 dagen moet betalen om afsluiting te voorkomen. Ik kan pas de 24e betalen (10 dagen later dus). Is dit op tijd genoeg om beƫindiging van het contract te voorkomen?

HalloĀ @Antoine YĀ , dat verwacht ik niet.

Als je deze ā€œlaatsteĀ waarschuwingā€ hebt gekregen, zit er eigenlijk maar Ć©Ć©n ding op: nuĀ betalen.

Bel directĀ met KPN klantenservice 0800-0402 (gratis) en vraagĀ naar "Collectionsā€, de financiĆ«le afdeling. Alleen die kunnen bepalen wat nu nog mogelijk is. Ze zijn bereikbaar tijdens kantooruren.


HalloĀ @Antoine YĀ , heb je al gebeld met Collections? Deze mail is de laatste stap van een automatisch proces. Als je niet op tijd betaalt, zal je ook automatisch worden afgesloten op de aangegeven dag. Alleen Collections kan dit nog ā€˜bijsturenā€™.


Hoi @Antoine Y, welkom op het forum. Ruud heeft je al goed op weg geholpen zo te zien, voor zaken zoals dit is het het beste om te bellen. Via die weg heb je het snelste antwoord en heb je direct de juiste partij aan de lijn. Ik hoop dat het al gelukt is om contact met ze op te nemen en dat het daarbij duidelijk is geworden. Als dat nog niet is gelukt is het verstandig om dat zo snel mogelijk alsnog te doen.