Skip to main content

Geachte KPN-medewerker,

Ik schrijf u naar aanleiding van mijn wens om mijn factuur als PDF te ontvangen. Het zou voor mij en mijn bedrijf veel gemakkelijker zijn om de factuur als PDF-bestand te ontvangen, zodat deze automatisch geboekt kan worden in Moneybird. Al mijn leveranciers sturen hun facturen al in PDF-formaat, dus het zou fijn zijn als KPN dit ook zou doen.

Ik heb begrepen uit berichten op het forum dat KPN in het verleden wel PDF-facturen heeft verstuurd. Ik heb zojuist met uw klantenservice gebeld en begrepen dat er geen maandelijkse PDF meer wordt verstuurd vanwege veiligheidsredenen. Echter, als ik begrijp dat jullie wel handmatig 12 facturen van het afgelopen jaar kunnen versturen. Betekent dit dan niet dat er nog steeds een veiligheidsrisico bestaat?

Daarom vraag ik u vriendelijk om nogmaals te kijken naar de mogelijkheid om mijn factuur als PDF te versturen. Het zou voor mij een enorme tijdsbesparing betekenen en bovendien zou ik deze tijd kunnen besteden aan declarabele uren. Als dit niet mogelijk is, zou ik helaas gedwongen zijn om op zoek te gaan naar een andere leverancier.

Ik hoop dat u mijn verzoek serieus wilt overwegen en dat we samen een oplossing kunnen vinden voor deze kwestie.

Met vriendelijke groet,

Leon

 

 

 

 

Uiteraard kunt u de facturen terugvinden in mijn kpn. Maar ik heb begrepen dat een moderater inderdaad het meesturen weer kan activeren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of drie. 


De factuur meesturen kan niet (meer) via het forum geregeld worden. De moderators zullen hiervoor naar klantenservice verwijzen, bereikbaar via telefoon (0800-0402). Daar kan het wel.


Het kan ieder geval wel geregeld worden. Ik ontvang alle facturen van KPN gewoon als bijlage. Ik heb dat toendertijd via Twitter geregeld. 


Ik heb precies dezelfde reacties gelezen op een vergelijkbare vraag.

Het lijken wel geautomatiseerde responses

De vraag aan de customer services was al gesteld maar die helpen je niet.

Maar het is lekker duidelijk hoe het forum en de issues hier gemanaged worden

Ik zoek wel een andere partij


Het punt is dan het helemaal niet meer kan ook niet via de klantenafwimpelservice

Maar inmiddels heb ik er een gevonden die wel pdf facturen verstuurd naar mijn moneybird

 

btw raar dat jullie denken dat je je klanten zo in de maling kan nemen met de fake forum berichten


Hi @Leon_Janssen1996! De berichten hierboven zijn niet ‘fake’. Je kunt nog steeds facturen opvragen per pdf in je mail via 0800-0402 (gratis) doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 🙂

Mocht dat na telefonisch contact bij jou niet gelukt zijn, dan ben ik bang dat de collega die je sprak niet helemaal wist hoe je dit regelt. Het kan namelijk wel, maar alleen telefonisch aangevraagd worden. Je kunt het dus nogmaals telefonisch proberen, hopelijk is twee maal scheepsrecht.

Fijn dat het inmiddels via een andere weg gelukt is!Â