Skip to main content

Hallo

ik heb een vraag iknheb een hoge rekening normaal betaal ik altijd op tijd alleen als het kan zou ik deze in termijnen willen brtslen het is meer dan 500!zou dat geregeld kunnen worden aub ivm ziekehuis operstie kosten en even geen werk nu moet nog wat horen van de uwv voor de aankomende tijd doorbetaald te krijgen zoubfijnn zijn alscje me ksn helpen

Hallo @Gertjecr7 , dat is een vervelende situatie.

Bel daarvoor met KPN klantenservice op 0800-0402 en vraag naar de afdeling “Collections” voor een betalingsregeling. Alleen die afdeling kan bepalen wat hierin mogelijk is.

Reactie ingetrokken.

Hallo @Gertjecr7 , dat is een vervelende situatie.

Bel daarvoor met KPN klantenservice op 0800-0402 en vraag naar de afdeling “Collections” voor een betalingsregeling. Alleen die afdeling kan bepalen wat hierin mogelijk is.

Dankjewell denk je dat wel mogelijk is als ik ze bel ik betaal normaal ook altijd op tijd enzo

Ik heb daar (gelukkig) geen ervaring mee, maar ga er vanuit dat ze samen met jou naar een oplossing zoeken.

Hoi @Gertjecr7, welkom hier! Goed dat je hier actie op onderneemt. In veel gevallen kun je zelf online een betaalafspraak plannen om een factuur, eenmalig, later te betalen. Meer informatie daarover in ons artikel over betaling uitstellen. Maar, helaas werkt dat voor jou niet omdat dit alleen kan voor facturen die maximaal €500 zijn. En jij geeft al aan dat jouw factuur hoger is. In dat geval is telefonisch contact opnemen wel de kortste klap.

Reageer