Skip to main content

Ik heb nog een TFT (oud telfort) abo. huidig:

  • TFT BelBundel 2015 700/175€ 17,21€ 14,34
  • 700 MB, 175 minuten en onbeperkt sms in NL en EUKorting zolang het abonnement loopt

als ik dit abo verlaag naar:

TFT BelBundel 2015 0/175

0 MB, 175 minuten en onbeperkt sms in NL en EU

 

dus officieel is dit een wijziging BINNEN het abonnement… behoud ik dan mijn reeds opgespaarde MB en belminuten? of registreert KPN dit als een “nieuw” abonnement en raak ik alles kwijt?

Ik heb dit reeds telefonisch nagevraagd, maar kan geen garanties krijgen.. vreemd.

Ik zou dit graag zeker weten voordat ik iets ga wijzigen en alles ( waar ik eerder toch gewoon voor betaald heb) kwijtraak

 

Hallo @PaoloNutini ,

Je kunt het abonnement aanpassen. Die opgespaarde MB’s en belminuten blijf je houden. Want jouw abonnement blijft onder de oude TFT-voorwaarden vallen. 
 

Zie de reactie van een moderator in dit topic: 

 

Ja die blijven hetzelfde. Je kan het dus gewoon wijzigen. Pas als je jouw abonnement verlengt naar de Hussel, dan krijg je andere voorwaarden. 
 

 


Er klopt niks van. Ik heb het abonnement verlaagd en dit zou 6 euro nog wat per maand worden. Het exacte bedrag kan ik nu niet meer vinden, want geen optie tot wijzigen momenteel.

 in plaats daarvan is het maandbedrag hoger geworden

Waarom zou een minder MB per maand abo meer kosten. Dit klopt niet. En dit is niet wat ik gekozen heb.

Ik zou graag een correctie willen. Bij voorbaat dank

  • Kosten per maand tot 25-08-2023
    • TFT BelBundel 2015 700/175€ 17,21€ 14,34
    • 700 MB, 175 minuten en onbeperkt sms in NL en EUKorting zolang het abonnement loopt
  • Totaal€ 13,77
  • Kosten per maand vanaf 25-08-2023
    • TFT BelBundel 2015 0/175€ 21,05€ 15,79
    • 0 MB, 175 minuten en onbeperkt sms in NL en EUKorting zolang het abonnement loopt
  • Totaal€ 15,79
  • De vermelde prijzen van het toekomstige abonnement zijn exclusief bijzondere correcties of kortingen.Op uw factuur vindt u meer informatie over eventueel resterende toestelkosten.

Ik heb gisteren na bevestiging van jullie kant:

mijn vraag:

Ik heb nog een TFT (oud telfort) abo. huidig:

  • TFT BelBundel 2015 700/175€ 17,21€ 14,34
  • 700 MB, 175 minuten en onbeperkt sms in NL en EUKorting zolang het abonnement loopt

als ik dit abo verlaag naar:

TFT BelBundel 2015 0/175

0 MB, 175 minuten en onbeperkt sms in NL en EU

 

dus officieel is dit een wijziging BINNEN het abonnement… behoud ik dan mijn reeds opgespaarde MB en belminuten? of registreert KPN dit als een “nieuw” abonnement en raak ik alles kwijt?

Ik heb dit reeds telefonisch nagevraagd, maar kan geen garanties krijgen.. vreemd.

Ik zou dit graag zeker weten voordat ik iets ga wijzigen en alles ( waar ik eerder toch gewoon voor betaald heb) kwijtraak

jullie antwoord:

Zie de reactie van een moderator in dit topic: 

 

J

Ja die blijven hetzelfde. Je kan het dus gewoon wijzigen. Pas als je jouw abonnement verlengt naar de Hussel, dan krijg je andere voorwaarden. 
 

mijn abonnement binnen TFT verandert in 0MB/175 belminuten omdat dit 6euro zoveel per maand zou kosten en ik op deze manier al mijn opgespaarde tegoeden kan opmaken.

Kijk ik later bij de bevestiging en blijkt mijn maandbedrag hoger te zijn. Hoger dan de aanbieding die ik heb aangeklikt èn hoger dan mijn huidig abonnement.

Iedereen zal begrijpen dat dit niet klopt, want ik ga uiteraard niet vrijwillig kiezen voor een duurder abonnement met lagere MB…

Ik weet echt niet waar dit is misgegaan, maar ik wil een correctie. Graag een reactie op hoe jullie dit gaan aanpassen.

Bij voorbaat dank

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic. 


Hallo @PaoloNutini morgen even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Save.

 


Er staat toch ook bij:

  • De vermelde prijzen van het toekomstige abonnement zijn exclusief bijzondere correcties of kortingen.Op uw factuur vindt u meer informatie over eventueel resterende toestelkosten.

De korting(en) gaan er nog vanaf. Op de bevestiging word de bruto prijs getoond zonder korting.


  • TFT BelBundel 2015 700/175€ 17,21€ 14,34
  • 700 MB, 175 minuten en onbeperkt sms in NL en EUKorting zolang het abonnement loopt
  • Totaal€ 13,77
  • Kosten per maand vanaf 25-08-2023
    • TFT BelBundel 2015 0/175€ 21,05€ 15,79
    • 0 MB, 175 minuten en onbeperkt sms in NL en EUKorting zolang het abonnement loopt
  • Totaal€ 15,79

Dan lees ik toch een bruto prijs van 21.05 

en na korting 15.79 p mnd?

dit zal ongetwijfeld voor mensen die vaak wisselen/veranderen voor zich spreken, maar voor mij niet.

Toch vreemd dat na de aanpassing in je abo niet je daadwerkelijke prijs vermeld staat?

Wanneer je geen ruim inkomen hebt, wil je dit soort zaken duidelijk hebben en niet pas bij de afrekening


Let op. MB's worden maximaal 3 maanden meegenomen. Als je nu naar 0 MB data in je abonnement bent gegaan heb je over 3 maanden dus helemaal niets tot je beschikking. 

Je kunt dan alleen nog thuis via wifi internet gebruiken op je telefoon. 

Maar zo'n oud abonnement bijstellen blijft een duur abonnement. Tegenwoordig heb je veel meer voor minder.

Voor de kleine beurs is Simyo geschikt. 

De site wil hier momenteel niet laden. Maar met bijvoorbeeld een bundel van 6 GB en 200 min/sms zit je op maar € 9 per maand. 

Heb je thuis kpn** internet dan worden de bundels ook nog verdubbeld zonder meerkosten. 

Alle mogelijkheden (sim only)

https://www.simyo.nl/sim-only

 

**met een oud Telfort (nu TFT) abonnement thuis geen dubbele bundels bij Simyo. 


Hallo @PeterG je kunt bij TFT tot maximaal 2 maanden meenemen naar de volgende maand, dus drie maanden gebruiken.


@PaoloNutini Welkom op het forum! Ik zie dat iedereen je van goed advies heeft voorzien. Zolang je binnen je huidige abonnement blijft zou je die wijziging dan inderdaad gewoon moeten kunnen doorvoeren. Eventuele combikortingen staan dan niet vermeld omdat ze kunnen vervallen bij een wijziging van de samenstelling van jouw abonnementen. Er kan zoals aangegeven altijd een collega naar kijken als je even belt met 0800-0402.