Skip to main content

Hallo,

Wij betalen volgens onze factuur E60,86 (inclusief BTW) per maand voor 1Gbps internet. Volgens de tarievenlijst kost het E52,50 per maand.

Wij zouden graag deze prijs willen hebben. Kunnen we dat gewoon aangeven? Of moeten we onze abonnement opzeggen en opnieuw aanvragen?

Bedankt.

Op welk tarievenlijst zie je het bedrag staan van € 52,50?


Hoi @Ollie645 
Omdat je over BTW begint neem ik aan dat het om een zakelijk abonnement gaat

Dan kun je dit op het zakelijk forum vragen, dit is het consumenten forum en kan u niet helpen.
Je kunt ook bellen met 0800 0403


@Raspberry 

https://www.kpn.com/thuis/tarieven.htm

 

Onder Ultrasnel Internet 1 Gbit/s staat een maandprijs van E52,50 voor 12 maanden. Dat is exclusief kortingen.

Wij zitten sinds september 2022 bij KPN met een jaarcontract dus ik neem aan dat wij dan 'vastzitten’ aan E60,86. Maar wat gebeurt er na volgende maand dan? Krijgen wij dan een prijscorrectie naar E52,50? Of betalen wij al de hele tijd teveel?
 


@huistijger 

 Nee wij hebben geen zakelijke abonnement. Ik heb het gewoon zo uit de factuur overgetypt.


@huistijger 

 Nee wij hebben geen zakelijke abonnement. Ik heb het gewoon zo uit de factuur overgetypt.

Dan kun je beter even bellen met 0800 0402 
Wij kunnen geen prijzen doen dus is een beller beter

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


@huistijger 

Hartstikke bedankt. Ik heb net gebeld met dat nummer. Wij hebben een 1gbps abonnement destijds voor E57,50 aangeschaft en dat bedrag is door middel van inflatiecorrecties opgelopen tot E60,86. Maar wij mogen al verlengen sinds begin augustus. Als we dat doen krijgen we de prijs van E52,50.

De topic mag dicht wat mij betreft.

Fijne dag


Mooi zo. Ook weer opgelost. En goed dat je zelf actie hebt ondernomen. Je weet wat je te doen staat :-)Â